22-02-2016, 05:48 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-02-2016, 10:33 PM ja muutjaks oli Verner2.)
Eelmise aasta lõpus tekkis mõte katsetada veidi W123-ga pikemat sõitmist.
Laadisin pagasniku vana mootorõli täis ja tuld. Plaan oli korra Varssavis käia, kuid Kaunases enam mootor õli ja diisli seguga ei käinud ning oli pool päeva tegemist, et mootor korralikult käima saada. Probleemiks oli arvatavasti tosool õli sees. Paigutasin 5l kanistri diisliga kapoti alla ja 40km kaupa sai kodu poole sõidetud. Kilomeetreid tuli 1300.
Mõte oli välja selgitada, kas ilma ettevalmistusteta saab vana autoga kodust kaugemale minna ning vastus on, et saab küll. Peab teine kordki proovima.
Peale solgiga sõitmist puhastasin ja stendisin pihustid ära. Tuli välja, viiest 2 pihustit ei toiminud korralikult. Külmade tulles käisin üle hõõgküünlad, millest samuti 2.5 ei töötanud. Korraliku aku, pihustite ja küünaldega läks auto ka -20ga käima ilma plokisoojenduseta.
2.3 bensukaga tahtsin sõita paar kilomeetrit, et veidi mahlu ringi lüüa, kuid mootor jäi kolinaga seisma. Pole veel jõudnud põhjalikumalt uurida, milles viga on kuid arvatavasti käisid klapid pähe, kuna õlisurve on olemas ja mootor käib väga kergelt starterist ringi.
Kas m102 2.0 ja 2.3 plokikaaned on omavahel vahetatavad?
Lõpetuseks pilt 3.0D hõbedasest.
![[Pilt: 79028731.jpg]](http://img4.auto24.ee/auto24/560/731/79028731.jpg)
Laadisin pagasniku vana mootorõli täis ja tuld. Plaan oli korra Varssavis käia, kuid Kaunases enam mootor õli ja diisli seguga ei käinud ning oli pool päeva tegemist, et mootor korralikult käima saada. Probleemiks oli arvatavasti tosool õli sees. Paigutasin 5l kanistri diisliga kapoti alla ja 40km kaupa sai kodu poole sõidetud. Kilomeetreid tuli 1300.
Mõte oli välja selgitada, kas ilma ettevalmistusteta saab vana autoga kodust kaugemale minna ning vastus on, et saab küll. Peab teine kordki proovima.
Peale solgiga sõitmist puhastasin ja stendisin pihustid ära. Tuli välja, viiest 2 pihustit ei toiminud korralikult. Külmade tulles käisin üle hõõgküünlad, millest samuti 2.5 ei töötanud. Korraliku aku, pihustite ja küünaldega läks auto ka -20ga käima ilma plokisoojenduseta.
2.3 bensukaga tahtsin sõita paar kilomeetrit, et veidi mahlu ringi lüüa, kuid mootor jäi kolinaga seisma. Pole veel jõudnud põhjalikumalt uurida, milles viga on kuid arvatavasti käisid klapid pähe, kuna õlisurve on olemas ja mootor käib väga kergelt starterist ringi.
Kas m102 2.0 ja 2.3 plokikaaned on omavahel vahetatavad?
Lõpetuseks pilt 3.0D hõbedasest.
![[Pilt: 79028731.jpg]](http://img4.auto24.ee/auto24/560/731/79028731.jpg)