27-01-2016, 12:52 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-01-2016, 01:03 PM ja muutjaks oli v6sa.)
(27-01-2016, 12:15 PM)dsei Kirjutas: Käigukasti ega midagi sellist pole, kuna masin on täielikult hüdroga töötav. Kui ma ei eksi, siis peaks olema nii, et üks peamine suur hüdropump saab ülekande mootorilt ning selle järele lisanduvad veel teised hüdropumbad.
Väljaspool teed pole kerge suits kiirendusel ilmselt probleem, hüdrostaatilise käiguosa korral on koormuse muutus üsna sujuv ka. Vabalthingeldava ja turbopumba peamine erinevus on ALDA olemasolu viimasel, mis takistab enne turborõhu tekkimist kütusekoguse lisandumist. Peamiselt on vajalik jääkarude ärasulamise vältimiseks, kuid säästab ka mootorit juhmkasutaja abiga kolbe sisse sulatamast.
Seega kõlbab suvaline R5 pump. Niikuinii tuleb vana pump lasta stendist läbi ja siis saab etteanded kohe õigeks keerata. Alukaanega mootorite pumpadel on teine regulaatoriseadistus, kuid üks heas toonuses malmpada peaks selle erinevuse üle elama küll.
Ning teemasse ka: on pakkuda üks R5 pump vabalthingeldava OM617 pealt, seisunud mootoriga koos kinnise mootorikatte all kütusega täidetult 8 aastat ja üks R5 pump vabalthingeldava OM602 pealt, seisnud siseruumis riiulil 5 aastat. Mõlema kohta ei olnud mingeid pretensioone. Praegune seis on teadmata, peaksid olema töökorras.
Esimene pump 100.-, teine 150.- Kernus. Kokkuleppel saab ka mujale.
Isiklik soovitus oleks võtta toorikuks vanem pump.
Kui ise aretada ei soovi, siis Dieselmekenist paremat siinkandis ei ole:
https://www.facebook.com/dieselmeken