27-01-2016, 08:59 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-01-2016, 08:58 PM ja muutjaks oli Eero_S.)
Kiirülevaade, mis minule veel silma jäi.
Parkimisandurid ei tööta - süsteem, mitte andurid ise, sest käiku sisse pannes ei aktiveerunud ei esimesed, ega tagumised, samas lülitis tuli ei põlenud, et nad oleks välja lülitatud.
Gaasipedaali viga - tuleb gaasi äkilisel põhja vajutamisel(minu autol oli sama viga, gaasipedaal vahetusse).
Roolivõimu pumba rihmaratas/pump ise tegi häält, rihm laperdas mootori ees, pump oli ka õline. Väitis, et pump on vahetatud.
Tiptronic ei töödanud. Arvas, et kuna kanginupp/kang pole originaal, siis sellepärast, kang ise liikus muidu ilusasti vasakule paremale, et käike vahetada. Kang tuli ka D asendis liiga konsooli lähedale. Minu omal jääb püstisemasse asendisse.
Tagumine kliimaplokk oli pime.
Kohe peale käivitamist lõi kapoti alt paar korda mingi suitsupahvaka välja kusagilt kardaanitunneli juurest, kõrvalistuja poolt.
Varjatud menüü näitas mootorisse 4,xl õli(põhimenüüst ei vaadanud), vahepeal viskas mingi 6 peale ja siis 4,x peale tagasi. Minu autol istub sama näit 7,x peal.
Kompuuter ei näidanud järgmist service't, peaks vist olema 250k peal, aga näitama peaks ju ikka(23xxxx oli ees)?
Stanged pole ilmselt originaalid, sest vuugid ei jookse, kuid üldpildis näeb hea välja. Summuti otsad lõrisevad tühikäigul käies. Võimalik, et midagi on ka summutiga tehtud.
Pukseerimiskonksu katted puudu, mõlemad. Pukseerimiskonks ise vähemalt oli alles, mis enamustel kadunud.
Udutuledesse on paigaldatud xenonid, parkidesse LED'id(pole otseselt viga).
Muidu rool oli sõites kerge(kergem, kui minu omal), sõitis pehmelt(kuigi vedrustuse vea võttis sisse, jäid proovimata, kas erinevad režiimid vedrustusel töötavad), käivitus hästi. Käigukastist võlusin ka selle tavapärase nõksu välja, mis nad teevad, tegi tugevamini, kui minu oma, kuid muus osas olid vahetused pehmemad. Sõidab hästi, kuid kahtlane ja vigadega.
Mina üle 5500 selle auto eest ei pakuks.
Parkimisandurid ei tööta - süsteem, mitte andurid ise, sest käiku sisse pannes ei aktiveerunud ei esimesed, ega tagumised, samas lülitis tuli ei põlenud, et nad oleks välja lülitatud.
Gaasipedaali viga - tuleb gaasi äkilisel põhja vajutamisel(minu autol oli sama viga, gaasipedaal vahetusse).
Roolivõimu pumba rihmaratas/pump ise tegi häält, rihm laperdas mootori ees, pump oli ka õline. Väitis, et pump on vahetatud.
Tiptronic ei töödanud. Arvas, et kuna kanginupp/kang pole originaal, siis sellepärast, kang ise liikus muidu ilusasti vasakule paremale, et käike vahetada. Kang tuli ka D asendis liiga konsooli lähedale. Minu omal jääb püstisemasse asendisse.
Tagumine kliimaplokk oli pime.
Kohe peale käivitamist lõi kapoti alt paar korda mingi suitsupahvaka välja kusagilt kardaanitunneli juurest, kõrvalistuja poolt.
Varjatud menüü näitas mootorisse 4,xl õli(põhimenüüst ei vaadanud), vahepeal viskas mingi 6 peale ja siis 4,x peale tagasi. Minu autol istub sama näit 7,x peal.
Kompuuter ei näidanud järgmist service't, peaks vist olema 250k peal, aga näitama peaks ju ikka(23xxxx oli ees)?
Stanged pole ilmselt originaalid, sest vuugid ei jookse, kuid üldpildis näeb hea välja. Summuti otsad lõrisevad tühikäigul käies. Võimalik, et midagi on ka summutiga tehtud.
Pukseerimiskonksu katted puudu, mõlemad. Pukseerimiskonks ise vähemalt oli alles, mis enamustel kadunud.
Udutuledesse on paigaldatud xenonid, parkidesse LED'id(pole otseselt viga).
Muidu rool oli sõites kerge(kergem, kui minu omal), sõitis pehmelt(kuigi vedrustuse vea võttis sisse, jäid proovimata, kas erinevad režiimid vedrustusel töötavad), käivitus hästi. Käigukastist võlusin ka selle tavapärase nõksu välja, mis nad teevad, tegi tugevamini, kui minu oma, kuid muus osas olid vahetused pehmemad. Sõidab hästi, kuid kahtlane ja vigadega.
Mina üle 5500 selle auto eest ei pakuks.