15-01-2016, 07:48 PM
(15-01-2016, 03:33 PM)TankIII Kirjutas:Teema püstituse poolepealt vaadatuna tuleb nõustuda. Hoidmine peale kustumist on kasuks. Vaatasin seda küssi pigem voolu peale andmise ja tarbimise poolelt.(15-01-2016, 10:27 AM)kentq Kirjutas:(15-01-2016, 01:42 AM)TankIII Kirjutas:(08-01-2016, 06:01 PM)Tafka007 Kirjutas: Autoks siis 2.2 CDI 110kw hommikul käivitades suure külmaga tahab küünalt kaks korda saada siis läheb poolest pöördest käima.Aga kui anda ainult üks kord küünalt siis ketrab suht pikkalt.
Kas mõni eel süüte küünal läbi ?
Kuigi küünla märki põlema ei jää peale käivitust.
Keera süüde sisse ja hoia võtit selles asendis veel u 4-5 sekundit peale hõõgküünalde märgutule kustumist. Küünlad hõõguvad peale märgutule kustumist edasi ja saavutavad maksimumtemperatuuri 3-5 sekundit peale märgutule kustumist!
Päris nii ei ole. Kes on lambiga vaadanud või testriga proovinud teab et kui kustub armatuuris tuli siis jäävad küünlad väga kergelt järelkütet tegema.
Efekti oleks ilmselt jah paarist keeramisest.
Vaidlen vastu. Lambiga vaadates või testriga mõõtes näeb,et pinge langeb, kuid see ei lähe nulli. Kuna suurema vooluga on elemendid üles köetud,siis temperatuuri hoidmiseks ei ole nii palju voolu vaja ja pinget alandatakse. Reaalne pilt, mida alles eile oma silmaga nägin W211 3.0 CDI-il mil kõik küünlad olid pesadest testimiseks välja keeratud labi juhtploki ühendatud oli selline,et päris mitu sekundit hõõguvad need küünlad erkkollaselt edasi,kui armatuuris tuluke juba kustunud on.