30-12-2005, 12:54 PM
Indrek Kirjutas:Panin siis kõige esimese juhtrõhu regullaatori peale tagasi, aga selle vahega, et panin talle korras bimetalli asemele. Vana oli puru ja takistus 0. Seejärel puhastasin ka pritsepeaja sissevoolu vooliku vahelise sõela äraja sain vähemalt kiirendusegi tagasi.
Kohe kindlasti ei olnud sul takistus null. Pigem oli takistus lõpmatus.
Aga see selleks. See juhtrõhu regulaator on selline kaval vidin, et kui see lahti võtta, siis kokku pannes on väga lihtsasti võimalik puusse panna. Katsu mõne töötava mootori pealt regulaator saada, siis on 100% teada, et regulaator toimib.
Ja pihustitega on selline teema, et teiste pihustitega proovimise asemel on lihtsam ja kindlam lasta pihustid ära kontrollida. Muidu on täpselt sedasi, et 9 korda lõika, siis pole mõõta vajagi.