01-01-2016, 10:48 PM
Meie auto puhul vist viga asendianduris, selle hoovas või tarkvaras/programmeerimises, sest meie saime koduste vahenditega süsteemi hetkel taas tööle.
Tõstsime auto tagumiku tungraudadega normaalkõrgusele ja panime käima, ekraan vigasid ei näidanud. Seejärel lasime tungidest autot niikaua madalamax kunix kompressor tööle hakkas ja vedrustuse normaalkõrgusele kergitas. Auto sõitis probleemideta linnast koju. Lähipäevadel hakkame uurima, kas asendianduri hoob poob kinni või on viga anduris endas või milleski kolmandas.
Probleem esines mõlemal korral künklikul teel. Üx teooria on, et vedrustus taob mingil hetkel niiöelda põhja (mingist anduri kriitilisest piirist kaugemale), see ei meeldi tarkvarale ja süsteemi kaitsex lastaxe pauhti rõhk maha ja kompressorit enam ei käivitata. Sellisel juhul on vedrustus liiga pehme ja ei tohix tegelikult põhja käia või tarkvaras on mingi kala sees. Teine teooria on, et künklikul teel poob asendianduri hoova kinni, rõhk lastaxe maha ja kui asendiandur järgmisel hetkel taas õiget pilti näeb, siis on auto liiga madal ja ei lubata kompressorit käivitada.
Huvitav seos kahe korra vahel on veel see, et mõlemal korral on auto lasknud tagumiku vastu maad peale ristmikule pööramist. Kuid ühel juhul paremale pöörates ja teisel vasakule.
Tõstsime auto tagumiku tungraudadega normaalkõrgusele ja panime käima, ekraan vigasid ei näidanud. Seejärel lasime tungidest autot niikaua madalamax kunix kompressor tööle hakkas ja vedrustuse normaalkõrgusele kergitas. Auto sõitis probleemideta linnast koju. Lähipäevadel hakkame uurima, kas asendianduri hoob poob kinni või on viga anduris endas või milleski kolmandas.
Probleem esines mõlemal korral künklikul teel. Üx teooria on, et vedrustus taob mingil hetkel niiöelda põhja (mingist anduri kriitilisest piirist kaugemale), see ei meeldi tarkvarale ja süsteemi kaitsex lastaxe pauhti rõhk maha ja kompressorit enam ei käivitata. Sellisel juhul on vedrustus liiga pehme ja ei tohix tegelikult põhja käia või tarkvaras on mingi kala sees. Teine teooria on, et künklikul teel poob asendianduri hoova kinni, rõhk lastaxe maha ja kui asendiandur järgmisel hetkel taas õiget pilti näeb, siis on auto liiga madal ja ei lubata kompressorit käivitada.
Huvitav seos kahe korra vahel on veel see, et mõlemal korral on auto lasknud tagumiku vastu maad peale ristmikule pööramist. Kuid ühel juhul paremale pöörates ja teisel vasakule.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!