01-01-2016, 02:28 PM
Mida oskate sellise probleemi kohta kosta? Mu isa autol (2005 S211 E280CDI) kukkus esmaspäeva hommikul sõidu pealt tagumik vastu maad ja auto läx avariirežiimi. Ta sõitis autoga Märjamaale, kus pandi arvuti külge ja auto kergitas end kohe üles tagasi. Kuni eilseni sõitis auto kenasti ja vedrustus toimis hästi. Eile kodust linna sõitma hakates, kukkus poole tee peal tagumik taas vastu maad ja kompressor järgi ei tule. Ekraanil ütleb, "Stop! Auto liiga madal".
Kas õhuleke on reaalne kui vedrustus püsib mitu päeva töökorras ja seistes tagumik maha ei kuku, ainult sõidu pealt (ja mitte iga kord). Kas viga võib olla hoopis mingis klapis või on süsteemis niiskus sees, mis ära külmub ja klappide tööd segab?
Kas Haapsalus või selle vahetus läheduses on kellegil STAR-i?
Kui kompressorit järgi ei võta, kas siis on vahet, kas sõita autoga remondikohta või see puxeerida, vedrustus liigub ju mõlemal juhul, kuna tee on ju ikka konarlik ja tühi padi võib mõlemal juhul katki minna?
Kas õhuleke on reaalne kui vedrustus püsib mitu päeva töökorras ja seistes tagumik maha ei kuku, ainult sõidu pealt (ja mitte iga kord). Kas viga võib olla hoopis mingis klapis või on süsteemis niiskus sees, mis ära külmub ja klappide tööd segab?
Kas Haapsalus või selle vahetus läheduses on kellegil STAR-i?
Kui kompressorit järgi ei võta, kas siis on vahet, kas sõita autoga remondikohta või see puxeerida, vedrustus liigub ju mõlemal juhul, kuna tee on ju ikka konarlik ja tühi padi võib mõlemal juhul katki minna?
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!