30-12-2015, 08:18 PM
Nii proovisin peidetud menüüst volte jälgida.
Tulemused järgmised:
Ilma tuledeta(vaid pargid), vent ei töödanud raadio ei mänginu näitas: 13,6-14V
Kui panna põlema tuled, ventikas põhja, kõik istmesoojendused ja tagumiseklaasi soojendus sisse : 11.6V.
Multimeetriga proovisin ka, kasutasin seda süsteemi https://www.youtube.com/watch?v=KF1gijj03_0 Ning sain alguses numbriteks 0.70A lõpuks eemaldasin mõne kaitsme sain 0.19. Neid kaitsmeid oli kolm, mis muutsid vähemuse poole. Kahjuks polnud kaitsmespikkrit võtta, aga kui oli 0.19 siis sädelus oli päris kõva ikka klemmi ja aku vahel. Mitu milliamprit on normaalne magaval autol? Uksed lukustasin ja pagasiluugi luku panin ka käsitsi lukku. Kui auto "magas" siis eemaldades ja lisades ühte 10A kaitset juhipoolses kaitsmekarbis, kostus tulemüüri juurest sisestamisel plõks.
Homme prindin välja kaitsmeskeemi ja panen ka OBD2 taha ja hakkan vigasi kustutama. Kuna aku maas käinud ja kui juhiukse eemaldasin hakkas ka SRS põlema.
Tulemused järgmised:
Ilma tuledeta(vaid pargid), vent ei töödanud raadio ei mänginu näitas: 13,6-14V
Kui panna põlema tuled, ventikas põhja, kõik istmesoojendused ja tagumiseklaasi soojendus sisse : 11.6V.
Multimeetriga proovisin ka, kasutasin seda süsteemi https://www.youtube.com/watch?v=KF1gijj03_0 Ning sain alguses numbriteks 0.70A lõpuks eemaldasin mõne kaitsme sain 0.19. Neid kaitsmeid oli kolm, mis muutsid vähemuse poole. Kahjuks polnud kaitsmespikkrit võtta, aga kui oli 0.19 siis sädelus oli päris kõva ikka klemmi ja aku vahel. Mitu milliamprit on normaalne magaval autol? Uksed lukustasin ja pagasiluugi luku panin ka käsitsi lukku. Kui auto "magas" siis eemaldades ja lisades ühte 10A kaitset juhipoolses kaitsmekarbis, kostus tulemüüri juurest sisestamisel plõks.
Homme prindin välja kaitsmeskeemi ja panen ka OBD2 taha ja hakkan vigasi kustutama. Kuna aku maas käinud ja kui juhiukse eemaldasin hakkas ka SRS põlema.
CE420 v8