13-12-2015, 02:08 AM
Ilmselt ei osata väga W164 keremudeli kohta midagi öelda.
"naised külasaunas rääkisid" kvaliteediga hülgemöla võivad kõik toota, kas sellest eriti kasu on.
Kuuldavasti W164 mingi väga hull isend ei ole. Vahekastidega vist on probleeme olnud. Diiselmootorina kasutati OM642 V6, üldiselt vastupidav, vigadeks rikki minev swirl, kuhu tilgub turbost õli peale. Kui torude tihendeid vahetada, siis ei tohiks hullu olla. hõõgküünlad ja nende relee on kah teemaks. EGR kah siin mõnel jukerdanud. Bensumootoritega 0 kogemust Mercedeste peal, seega ei hakka kaasa rääkima. Airmatic kindlasti mugav sõita aga natukene kallim hooldada nagu ikka. Muidu aga liigitub W164 ikka nende "elektriautode" hulka, kus ilma arvutita ei remondi enam suurt midagi.
Mis seal muud ikka, vii endale sobiv auto kuskile pädevasse kohta kontrolli ja saadki teada, mis sind ees ootab.
"naised külasaunas rääkisid" kvaliteediga hülgemöla võivad kõik toota, kas sellest eriti kasu on.
Kuuldavasti W164 mingi väga hull isend ei ole. Vahekastidega vist on probleeme olnud. Diiselmootorina kasutati OM642 V6, üldiselt vastupidav, vigadeks rikki minev swirl, kuhu tilgub turbost õli peale. Kui torude tihendeid vahetada, siis ei tohiks hullu olla. hõõgküünlad ja nende relee on kah teemaks. EGR kah siin mõnel jukerdanud. Bensumootoritega 0 kogemust Mercedeste peal, seega ei hakka kaasa rääkima. Airmatic kindlasti mugav sõita aga natukene kallim hooldada nagu ikka. Muidu aga liigitub W164 ikka nende "elektriautode" hulka, kus ilma arvutita ei remondi enam suurt midagi.
Mis seal muud ikka, vii endale sobiv auto kuskile pädevasse kohta kontrolli ja saadki teada, mis sind ees ootab.