07-12-2015, 01:33 AM
Pärast plokikaane maha võtmist selgus et tegelik põhjus on siiski 4 kõverat kepsu, kuna kaks kepsu on rohkem kõverad siis nendes silindrites oli ka surve kehvem, kolvid jäid ploki servast ca 3mm madalamale. Kokkuvõtteks võib väita et pumba ja turbo koostöö on väga hea, usun et põhjus miks kepsud koheselt kõveraks läksid seisneb selles et boost tuleb üles juba väga madalal pöördel ja madala pöörde vääne on kepsu surm, poleks osanud oodata et 3,0 turbo nii hästi 2,2 mootoril toimetama hakkab. Rootsis sõidetakse suuremate turbotega ilma probleemideta, suurem turbo saab rõhu üles kõrgemal pöördel ja see hoiab kepsu. Kerge pettumus igatahes et mootor nii nõrgaks osutus, tuleb otsida teised kepsud ja alustada 1 bari rõhuga, mootor ise tundub väga heas korras olevat, hülsid üsna uueväärsed.