25-11-2015, 08:07 PM
Tagasild ja muu sinna kuuluv on alt ära võetud ja viidud liivapritsi. Hiljem lähevad osad värvimisse.
Põhja alt on eemaldatud tehase kumm/mastiks plekini välja ja otsitud üles probleemsed kohad.
Mastiksi all olukord üsna hea, mõned üksikud väiksemad keevitused on vaja teha.
Kui keevitused tehtud, läheb uus kummjas mastiks tervenisti põhja alla.
Põhja alla sai keevitatud veel 4 x uued poldid - kuumuse eest kaitva pleki kinnitamiseks.
Kroom rõngad ja muude illustratiivsete asjadega tegeleb siis kui väljast ja põhja alt kõik valmis.
Pole veel summutimeistriga sumpajooksu teemal pikemalt rääkinud. Tuleb ta roostevabast torudega, sportkatalüsaatoriga ja selline ikka, et V8 hääled ilusti välja tuleks
Mõned pildid ka:
Põhja alt on eemaldatud tehase kumm/mastiks plekini välja ja otsitud üles probleemsed kohad.
Mastiksi all olukord üsna hea, mõned üksikud väiksemad keevitused on vaja teha.
Kui keevitused tehtud, läheb uus kummjas mastiks tervenisti põhja alla.
Põhja alla sai keevitatud veel 4 x uued poldid - kuumuse eest kaitva pleki kinnitamiseks.
Kroom rõngad ja muude illustratiivsete asjadega tegeleb siis kui väljast ja põhja alt kõik valmis.
Pole veel summutimeistriga sumpajooksu teemal pikemalt rääkinud. Tuleb ta roostevabast torudega, sportkatalüsaatoriga ja selline ikka, et V8 hääled ilusti välja tuleks
Mõned pildid ka: