24-11-2015, 11:28 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-11-2015, 11:33 PM ja muutjaks oli madisRS.)
Kirjutan ka siis veidi enda autost, muidu läheb Erxi autoteema liiga kirjuks.
Tegu siis 1985 aastal tehasest väljaveerenud kutsikaga, ostes oli 2a. seisnud. Mootoriks 2.0D 53kw ja automaat.
Auto ostmisega oli väike nö. story ka, nimelt õpin Tartus ja kutsikas oli 2a. vedelenud juba ühika kõrval eramaja aias. Ükspäev läksin koputasin uksele, Selgus, Et oli omaniku esimene auto ja jäi seisma siis kui kolis 2a. tagasi Austraaliasse, Omanik ise oli eelmisel päeval just Eestisse tagasi jõudnud ja auto oligi plaanis müüki panna. Vaatasin auto üle, saime kokkuleppele ja sama päeva õhtul sõitis auto omal jõul aiast välja.
Üks pilt ka kohast kus ta vedeles:
Esmapilgul tundus kere isegi enamvähem, hiljem tõstukile jõudes selgus aga,et põhjaall on seis üsna hapu. Esimestel päevadel sai päris palju pestud, puhastatud kuna auto oli ülekere sammaldunud. Sisu oli katki, juhiistmest olid alles ainult vedrud, mujalt hallitas, uksepolstrid olid päiksega ära riknenud jne.
Üks pilt peale esimest pesu:
Esimese asjana sai kere veidi korrastatud, tagumised istmealused nurgad uued keevitatud, Tagavedrude kandurid olid põhimõtteliselt nii mädad, et vedrud olid pagassis - Need sai uued keevitatud, ees lansekates augud kinni jne. Sisu sain sõbralt heleda, hea hinnaga. Istmed korralikud, auke ei ole aga polstreid oleks uusi vaja.
Ostmise päevast paar kuud hiljem sai juba sellisena tänaval ringi sõidetud:
Suvel sai tegeletud veidi välimusega ka. Ette said kollased suunad, US-pargid, auto ära poleeritud.
Vahepeal sai autol vedrusid natukene lühemaks lõigatud, ja iluvõre ees mustaks värvitud.
Praeguseks on all teised veljed, ees on e36 coilid, taga originaal vedrud lühemaks lõigatud ja coili mutrid vahel.
Järgmises postis kirjutan edasi mootoriteemast.
Tegu siis 1985 aastal tehasest väljaveerenud kutsikaga, ostes oli 2a. seisnud. Mootoriks 2.0D 53kw ja automaat.
Auto ostmisega oli väike nö. story ka, nimelt õpin Tartus ja kutsikas oli 2a. vedelenud juba ühika kõrval eramaja aias. Ükspäev läksin koputasin uksele, Selgus, Et oli omaniku esimene auto ja jäi seisma siis kui kolis 2a. tagasi Austraaliasse, Omanik ise oli eelmisel päeval just Eestisse tagasi jõudnud ja auto oligi plaanis müüki panna. Vaatasin auto üle, saime kokkuleppele ja sama päeva õhtul sõitis auto omal jõul aiast välja.
Üks pilt ka kohast kus ta vedeles:
Esmapilgul tundus kere isegi enamvähem, hiljem tõstukile jõudes selgus aga,et põhjaall on seis üsna hapu. Esimestel päevadel sai päris palju pestud, puhastatud kuna auto oli ülekere sammaldunud. Sisu oli katki, juhiistmest olid alles ainult vedrud, mujalt hallitas, uksepolstrid olid päiksega ära riknenud jne.
Üks pilt peale esimest pesu:
Esimese asjana sai kere veidi korrastatud, tagumised istmealused nurgad uued keevitatud, Tagavedrude kandurid olid põhimõtteliselt nii mädad, et vedrud olid pagassis - Need sai uued keevitatud, ees lansekates augud kinni jne. Sisu sain sõbralt heleda, hea hinnaga. Istmed korralikud, auke ei ole aga polstreid oleks uusi vaja.
Ostmise päevast paar kuud hiljem sai juba sellisena tänaval ringi sõidetud:
Suvel sai tegeletud veidi välimusega ka. Ette said kollased suunad, US-pargid, auto ära poleeritud.
Vahepeal sai autol vedrusid natukene lühemaks lõigatud, ja iluvõre ees mustaks värvitud.
Praeguseks on all teised veljed, ees on e36 coilid, taga originaal vedrud lühemaks lõigatud ja coili mutrid vahel.
Järgmises postis kirjutan edasi mootoriteemast.