23-11-2015, 05:43 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-11-2015, 08:34 AM ja muutjaks oli sakurock.)
(23-11-2015, 10:30 AM)v6sa Kirjutas:... kui keeran anduri poldi lahti ja keeran nüüd andurit kellasuunas ümber oma telje ütleme 2mm- siis sureb lihtsalt välja nii külma kui sooja mootoriga- täpselt sellisena ta mul ka välja sureb- viga ei näita.(21-11-2015, 11:03 PM)sakurock Kirjutas: ... ja kui nüüd andurit töö ajal liigutada keerata veidi ca 1..1,5m ümber oma telje -siis sureb kohe välja.
Äkki on siis ikkagi keti lõtvus või anduri viga madalatel pööretel, kuid miks see ära kaob siis kui auto on töötanud juba 3..4 minutit, miks ta siis enam välja ei sure?
esindused on öelnud et selle mootoriga ei ole kettidega kunagi probleeme olnud diisliga probleeme on ainult bensukatega olnud. Ja samuti ei usu nad andurite ( nii vända kui nuka ) oleksid vigased kuidagi nii et diagnostika viga ei näita. et need vead nemad välistavad.
...
Just: kui arvuti viga ei näita, on asi töökorras. Aha...
Minul tekkis küll küsimus, miks seiskub auto, kui andurit puudutada? Ning poleks üldse esimene andur, mis konkreetse temperatuuri juures kalab...
Mida auto näeb, kui vändaandurit näperdada?
kui keerata rohkem või keerata teistpidi mingi veerand ringi- siis sureb ka välja ja annab ka anduri viga.
täpselt selline tunne et andur ei ole enam nii tundlik, või miskit oleks paigast ära et ta nii piiri peal on- samas eks ta peabki tegelt ju täpselt olema, aga samas selle 6.se poldiga mis ta seal kinni istub annabki teda 2mm liigutada.
panin ka ossi peale kuid mina ilusaid impulsse järjest tulevana küll ei saanud, sain selliselt:
https://www.myqnapcloud.com/share/67h47h...g=en#/home
...panin nüüd anduri veidike teise asendisse ehk keerasin 2mm vastassuunas.. temp 28C käivitus kohe, kui oli veidi soojem 50C siis tahtis nagu suts pikemat käivitust kuid imevähe vast2..3 sek. vaatab mis hommikul teeb, ei viitsi õue katsetama minna praegu...
Nii täna hommikul oli siis -1 ja auto mootor näitas +2 panin tööle-töötas mingi 30...40 sekundit, nii kui temp tõusis 4C - suri välja...
järelikult ei meeldi siis talle temperatuur +4.... ülemist piiri ei teagi peab katsetama aravan et siis miski 50...60C.
Kuna aju ise füüsiliselt peetis pole ( sest andmeid näidatakse õigesti) siis peab ju olema viga ikkagi softis? või on veel ikka mingi kala millele pole pihta saanud. kuigi nüüd mõelda siis püsikiirusega sõites tundub ka vahel nagu jõnksutamine, mitte suur kuid tunne nagu oleks kiiruse jälgimine väga kiire.. gps näitab kiiruse muutumist vahel +-1. Võibolla ongi see vanemate autode eripära või ma ei tea. nagu kiirust proovitakse muuta kiiresti ja mitte väga sujuvalt, see ei ole segav kuid õrnalt tunda... äkki ka seotud vända anduri impuslsidega? mine te