17-11-2015, 01:24 AM
Plaan on panna vana 2,2 mootor teisele kerele ja ära turbotada, vahepeal mootor käis juba 2,0 boschi ridapumbaga, nüüd edasi oleks vaja pumpa väheke järgi aidata ja peale läheb 606 kolle koos 606 turboga. Ootaks umbes 130kw, ehk tahaks saada OM606 tehasenumbrid. Helistasin Oisu diislisse, et oleks vaja 3,0td pumbast elemendid 2,0 pumpa panna, vastuseks öeldi et tööd oleks terveks päevaks ja maksma läheks umbes 300-400 eurot. Selle hinna sees oleks siis umbes 10 euro eest tihendeid ja ülejäänud oleks tööraha, minumeelest vähe kirves hind väikse Eesti mastaabis. 400 eurot on juba peaaegu pool dieselmekeni pumba hinnast, seega tuli asi ise ette võtta, how hard can it be.
3,0td 130kw elektrooniline ja 2,0d 55kw pumbad mõlemad pulkadeks, 5,5mm elemendid välja, 6,0mm elemendid sisse ja edasi peab välja mõtlema mis regulaatori poolega teha. Mingeid erilisi rakiseid vaja pole, tihenda nuudiga padrun ja regulaatori vihtide jaoks 10mm padrunist käiatud rakis. Pööret oleks juurde vaja ja kütusekogus maksimumini keerata, 601 pööre on vist kuskil 4600 juures aga oleks vaja vähemalt 5500. Edasi tahaks pumbaga kuskile stendi minna et näha reaalselt kui palju pumba tootlikkus põhja keerates on.
3,0td 130kw elektrooniline ja 2,0d 55kw pumbad mõlemad pulkadeks, 5,5mm elemendid välja, 6,0mm elemendid sisse ja edasi peab välja mõtlema mis regulaatori poolega teha. Mingeid erilisi rakiseid vaja pole, tihenda nuudiga padrun ja regulaatori vihtide jaoks 10mm padrunist käiatud rakis. Pööret oleks juurde vaja ja kütusekogus maksimumini keerata, 601 pööre on vist kuskil 4600 juures aga oleks vaja vähemalt 5500. Edasi tahaks pumbaga kuskile stendi minna et näha reaalselt kui palju pumba tootlikkus põhja keerates on.