14-02-2007, 11:31 PM
Suured tänud teile nende heade sõnade eest
Need autod,mis mul allkirjaks on,need on ka minu lemmik-Mercedesed(kallimatest lisaks ka W100).
Kalev,ära muretse,sinu auto on kindlates kätes
Selle auto tahan ma taastada ENDA raha eest,ükskõik kui kaua selle raha teenimine aega ka ei võtaks.Olen harjunud suvel tööl käima(2 suve vähemalt 2 kuud tööl olnud) ning arvan,et tulen ülesandega toime.
Olen ka raudselt seda meelt,et selliste autodega tuleb sõita suveajal,kuid kui on ilus kevad ja sügis,miks mitte ka nendel aastaaegadel...
Oma W116 280SE-ga olen vägagi rahul ning kiirendus on täitsa piisav,ainus asi millest puudust tunnen,on see V8 hääl,mis luksusautol võiks olla
Nii,see jutt oli natuke OT...
Mulle meeldivad kõik W114/115 mudelid - eriti huvitavad on minu jaoks langid ning kupeed.
W114 mudelid on loodud juba sellisena,et neil on PIISAVALT võimu.W115 on jällegi diislite pärast eriline - pikaealised traktorihäälega mootorid on ka täitsa lahedad minu arust,mis sellest et nad natuke uimased on.
Sellest mudelist saigi alguse nn tänapäevane MB - piisavalt uuenduslik,et kannataks võrdlust tänapäeva autodega(mugavus,juhtimisseadmed) ning mitte nii arhailine(sõltumatu vedrustus),et temaga ei saaks igapäevaseid sõite teha.
Need autod,mis mul allkirjaks on,need on ka minu lemmik-Mercedesed(kallimatest lisaks ka W100).
Kalev,ära muretse,sinu auto on kindlates kätes
Selle auto tahan ma taastada ENDA raha eest,ükskõik kui kaua selle raha teenimine aega ka ei võtaks.Olen harjunud suvel tööl käima(2 suve vähemalt 2 kuud tööl olnud) ning arvan,et tulen ülesandega toime.
Olen ka raudselt seda meelt,et selliste autodega tuleb sõita suveajal,kuid kui on ilus kevad ja sügis,miks mitte ka nendel aastaaegadel...
Oma W116 280SE-ga olen vägagi rahul ning kiirendus on täitsa piisav,ainus asi millest puudust tunnen,on see V8 hääl,mis luksusautol võiks olla
Nii,see jutt oli natuke OT...
Mulle meeldivad kõik W114/115 mudelid - eriti huvitavad on minu jaoks langid ning kupeed.
W114 mudelid on loodud juba sellisena,et neil on PIISAVALT võimu.W115 on jällegi diislite pärast eriline - pikaealised traktorihäälega mootorid on ka täitsa lahedad minu arust,mis sellest et nad natuke uimased on.
Sellest mudelist saigi alguse nn tänapäevane MB - piisavalt uuenduslik,et kannataks võrdlust tänapäeva autodega(mugavus,juhtimisseadmed) ning mitte nii arhailine(sõltumatu vedrustus),et temaga ei saaks igapäevaseid sõite teha.
1993 Ford Scorpio Stufenheck 2.0i Topas