Postitused: 229
Teemad: 36
Liitus: Dec 2007
Maine:
0
Tervist, mul hakkas summutist aurama. Ma arvan, et tegu on plokikaane tihendiga. Keegi saab lühidalt seletada, mis järjekorras peaks nüüd neid asju sealt maha võtma. Hetkel võtsin kollektori küljest ära ja diisli torud mis pihustitesse lähevad ja klapide kaane. Nüüd on mul ees nukkvõll, kas seda peab ka ära võtma või piisab ainult sellest ma märgistan hammasratta ära ja võtan seda ära?
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Jaheda ilmaga aurab mu traka ka kuni üles soojeneb, selle pärast veel pole vaja mootorit ribadeks tirida.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 229
Teemad: 36
Liitus: Dec 2007
Maine:
0
Laur Kirjutas:Jaheda ilmaga aurab mu traka ka kuni üles soojeneb, selle pärast veel pole vaja mootorit ribadeks tirida.
Tegelt mul juba ammu tosool kaob summuti kaudu, aga mul hakkas just soe mootor aurama. Ikkagi tahaks tihendi ära vahetada.
Postitused: 374
Teemad: 25
Liitus: May 2007
Maine:
3
Mina teeks nii:
Pihusti torud lahti, süüte paned paika(märgid peaks olema olemas, kui ei ole teed markeriga oma märgid, mitte meisliga) kollektor, klapikambrikaan, muu pudi padi kaane küljest, keerad poldid lahti, tõstad kaane üles, kui mõrasi ei ole võid uue tihendi panna ja õige võtmega ja õigete jõududega oleks vaja need kinni keerata. Nukka ära näpi, kui poldid niisama lahti saad(peaks saama).
Ehk sai kõik kirja, ei ole ammu juba sellega tegelenud.
Postitused: 73
Teemad: 3
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
08-10-2008, 10:05 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-10-2008, 10:08 PM ja muutjaks oli Shmel.)
Kui ma nüüd õigeti mäletan, laagrid kinnitakse sama polditega mis plokikaanet hoiavad + teised poldid ka.
P.S. Mis sa jamad - teine mootor peale ja asi korras. Sest vaevalt see nüüd tihend on, pigem plokikaan mõraga.
Postitused: 229
Teemad: 36
Liitus: Dec 2007
Maine:
0
kaido Kirjutas:Mina teeks nii:
Pihusti torud lahti, süüte paned paika(märgid peaks olema olemas, kui ei ole teed markeriga oma märgid, mitte meisliga) kollektor, klapikambrikaan, muu pudi padi kaane küljest, keerad poldid lahti, tõstad kaane üles, kui mõrasi ei ole võid uue tihendi panna ja õige võtmega ja õigete jõududega oleks vaja need kinni keerata. Nukka ära näpi, kui poldid niisama lahti saad(peaks saama).
Ehk sai kõik kirja, ei ole ammu juba sellega tegelenud.
Süüte märgistamine on see, et peab seda keti ja hammasratta ära märgistama jah? Aga kas seda hammastratta peab siis ära võtma või ei?
Postitused: 526
Teemad: 64
Liitus: Nov 2006
Maine:
0
Laur Kirjutas:Jaheda ilmaga aurab mu traka ka kuni üles soojeneb, selle pärast veel pole vaja mootorit ribadeks tirida.
Kas aurab või tuleb valget suitsu ka soojalt sõites . Minule targad kunagi rääkisid, et kui diisel saab lisaõhku tuleb valget suitsu .
Siis mu masin kees pidevalt ja surve oli sees . Soovitati vahetada termostaat . Ikka surve sees . tegelikult oli plokk mootori käpa juurest lõhki. Nüüd on lootust, et mu 115 saab jälle rajale kunagi , sest 115 2.4D ploki soetamine on suht keeruline ettevõtmine.
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Nukal ja vändal on märgid. kütepumbal pole.
Keera vända märk paikka ja nukvõlli oma ka. Märgid kattuvad iga väntvõlii teise pöörde ajal.
Pole 115 diislit lamutanud ja ei tea kas selle mootoril tuleb kaane eemaldamiseks ka keti leevendid lahti võtta või mitte, 124 tuleb.
Proovi, võibolla saad nukvõlli hammaka nii kinni siduda. ( http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=7484&page=1 )
Kui 124 kaan maas käis siis võtsin vaakumpumba maha ja toppisin küttepumba hammaka keti ja korpuse vahele kaltsu, et mingil juhul kett pumba pealt maha ei tuleks. Ehk saab 115 ka sama moodi teha.
Kui kaane maha saad kontrolli ka kas kaan kõver pole, mingi sirge asjaga, näiteks vesiloodiga saab. 115nel vist malm kaan ja see nii kergelt kõveraks ei lähe?
Ja uuri hoolega kas kusagil mõnda pisikest pragu pole.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 229
Teemad: 36
Liitus: Dec 2007
Maine:
0
Laur Kirjutas:Nukal ja vändal on märgid. kütepumbal pole.
Keera vända märk paikka ja nukvõlli oma ka. Märgid kattuvad iga väntvõlii teise pöörde ajal.
Pole 115 diislit lamutanud ja ei tea kas selle mootoril tuleb kaane eemaldamiseks ka keti leevendid lahti võtta või mitte, 124 tuleb.
Proovi, võibolla saad nukvõlli hammaka nii kinni siduda. ( http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=7484&page=1 )
Kui 124 kaan maas käis siis võtsin vaakumpumba maha ja toppisin küttepumba hammaka keti ja korpuse vahele kaltsu, et mingil juhul kett pumba pealt maha ei tuleks. Ehk saab 115 ka sama moodi teha.
Kui kaane maha saad kontrolli ka kas kaan kõver pole, mingi sirge asjaga, näiteks vesiloodiga saab. 115nel vist malm kaan ja see nii kergelt kõveraks ei lähe?
Ja uuri hoolega kas kusagil mõnda pisikest pragu pole.
Aga neid pragusid likvideerida ei saagi visti jah?
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Malm või alumiinium kaan?
Alumiinium kaane keevitajat tean.
Kõigepealt proovi kindlaks teha mis mootoril siiski viga on!
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
|