14-02-2007, 10:53 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-02-2007, 11:11 PM ja muutjaks oli Kalev.)
Uku on tore tegelane küll!
Mu 116 sai vast väga heasse perekonda.
A 114/115 juttu siis:
Oli esimene diagonaalasetusega tagumiste õõtshoobadega ja sõltumatu tagavedrustusega MB. Selline sillaehitus on siis ka 116, 123 ja 126 mudelil. Oli väga mugav ja pehme, kurviomadustelt ehk vist mitte kõige parem, kuna kipub läbi vajuma pikkadel järsematel kurvidel, mis küll ei muutu ohtlikuks (isiklik kommentaar see). Oli oluliselt parema koostekvaliteediga ja omal ajal väga kaasaegse tehnikaga, kui eelmine nn keskklassi MB (W120 ja W121), mis tundus ikka väga vana autona selle uue mudeli kõrval.
1968 - 1976 toodeti u 1,9 miljonit autot, mis on väga aukartustäratav number.
Mu 116 sai vast väga heasse perekonda.
A 114/115 juttu siis:
Oli esimene diagonaalasetusega tagumiste õõtshoobadega ja sõltumatu tagavedrustusega MB. Selline sillaehitus on siis ka 116, 123 ja 126 mudelil. Oli väga mugav ja pehme, kurviomadustelt ehk vist mitte kõige parem, kuna kipub läbi vajuma pikkadel järsematel kurvidel, mis küll ei muutu ohtlikuks (isiklik kommentaar see). Oli oluliselt parema koostekvaliteediga ja omal ajal väga kaasaegse tehnikaga, kui eelmine nn keskklassi MB (W120 ja W121), mis tundus ikka väga vana autona selle uue mudeli kõrval.
1968 - 1976 toodeti u 1,9 miljonit autot, mis on väga aukartustäratav number.
Kui bussi vaja, siis küsi!