10-11-2015, 07:18 AM
(26-10-2015, 10:28 PM)resu Kirjutas: Terv,minu mure paistab lõpuks lahenduse saanud.vahetati ära kütusetorustikus kõik O-tihendid,teise pihusti seib ja pihusti tagasivoolu torud.probleemid kadunud ja auto liigub kuidagi paremini.
Ehk kellegil infost kasu.
Terv resu
Tere!
Segan ka siia vahele oma murega...pole küll mersumees kuid mootoriks 2,2dci 100kW 2006 X-trail.
Mul mure selline et auto sureb peale käivitust kohe välja ca mõne sekundi jooksul.
Kui auto on seisnud 4-5h (vahet pole kas soojas või külmas) siis käivitub kohe poolest pöördest, kuid sureb ka siis kohe välja. Nii võid käivitada 4..5 korda siis jääb tööle. Asi on süvenenud seismise aja lühenemisega ja käivitusarvude suurenemisega vaikselt.
Kui hoida kohe peale käivitamist pöörded üle 1000...1200 siis töötab ning välja ei sure. Samuti on nii et vahel käivitades viskab hoopis pöörded kuskile 1200 peale ja siis vaikselt tõuseb 1500 peale ja nii jääbki, kui nüüd süüde välja keerata ja uuesti käivitada on kõik ok. muidu jäävadki pöörded kõrgeks.
Kui mootor töötanud nii 1..2 minutit siis kõik normaalne ja muid muutusi pole täheldanud.
Tehtud tööd ja kontrollimised siis:
Vahetatud kütusefilter, kontrollitud voolikute klambrid ning vahetatud mõningad kütusevoolikud-tulemus sama. Enne filtrit on ka käsipump, kui proovida enne käivitust seda pumbata siis umbes 2-3 korda on pumba vajutamine pehmem, siis muutub jäigaks. Kuid selle pumpamine enne käivitamist ei muuda midagi. Proovitud ka tagasivoolu klappi enne filtrit-ka ei aidanud.
Pump on denso HP3 sellel on ka vahetatud elektriline klapp SCV ka ei midagist.
Diagnostika ühtegi viga ei näita. Common raili otsas olevat rõhuandurit mõõtsin näitab tühikäigul ilusti 1,7...1,8V ja üle 2000rpm on juba üle 2V-selle järgi tundub korras olevat - manual annab ka sellised väärtused.
Samuti näitab obd õiged temp väärtusi ja ka kütte temp on normis, ka gaasipedaali mõlemad andurid toimivad ja näitavad alati algasendis ühte väärtust. Reili teises otsas ülerõhuklapp-mehaaniline ka peab, kui voolik ära võtta ei tule sealt käivitamisel ega ka tühikäigul tilkagi. Tegin ka pumbalt tagasivoolu ja pihustite tagasivoolu pimedaks ei aidanud ka see. mõõtsin pihustite tagasivoolu-kuna kõik neli on omavahel koos ja halb ükshaaval mõõta siis mõõtsin kõike koos-1 minuti jooksul tuli tühikäigul 28...30ml kütet. Kas on see norm või ei ole?
Esindus ütles selle jutu peale kohe et :"süsteemis on üks rõhuregulaatoritest kulunud" kuid milline ja kus pidi olema saladus ja tahab selle eest suurt raha saada...
Oskab keegi miskit tarka öelda...