18-10-2015, 08:14 PM
Mina soovitan panustada esialgu veermikku ja piduritesse ja järgmisel aastal nautida seda autot vabalthingavana kõrvalistel kurvilistel teedel ja ringradadel. Turbo jõuad iga kell juurde kruvida ja ennem pead niikuinii progeaju ja elektroonilise pritse paigaldama, kuna originaal mehaaniline pritse on turbotamisex vähem kui ideaalne ja läheb modides sama kallix.
Usu mind, selle auto võlu seisneb väga käänulistel teedel/ringradadel liiklemises, kus saad vaid hetkex gaasi vajutada ennem järgmist kurvi ja turbokal on keeruline rõhku üleval hoida. Sellistel teedel püsib see auto paljudel tänapäeva sportmasinatel kannul. Võtmesõnax on kurvikiirus, mitte sirgekiirus, täpselt nagu muudel legendaarsetel 80-ndate vabalthingavatel autodel nagu Peugeot 205GTI, Golf 1 GTI või BMW E30 M3 või enamikel Type-R Hondadel. Sirge peal pole üxki neist püss, aga kurvilistel mägi- või metsateedel või kompaktsetel ringradadel on need oi kui kiired ja lõbusad.
Ma ise ei ole ka välistanud turbostamist kunagi, aga esialgu plaanin enda 16v-st vabalthingavana 250-280 hobujõudu välja pigistada, mis peax olema realistlik (aga sama kallis või kallim kui turbostamine). Seejärel vaatan, kas soovin veel jõudu ja paigaldan turbo või piisab mulle sellest jõust täiesti.
Kõikide eelpool nimetatud autode suur pluss on see, et nendega on ka legaalsetel kiirustel lõbus sõita, mida ei saa väita tänapäeva suurte ja raskete hobujõude täispakitud kahurite kohta, millede lõbu väljendub alles kõvasti üle legaalsete kiiruste ja millega on võimalik väga ruttu lubadest ilma jääda. Legaalsetel kiirustel on enamik tänapäeva autosid küll vaixed ja mugavad sõita, aga samas ka üliigavad, sõites tekib mõte, et mille kuradi pärast mind siia rooli tarvis on, auto teeb niikuinii kõik ise.
Usu mind, selle auto võlu seisneb väga käänulistel teedel/ringradadel liiklemises, kus saad vaid hetkex gaasi vajutada ennem järgmist kurvi ja turbokal on keeruline rõhku üleval hoida. Sellistel teedel püsib see auto paljudel tänapäeva sportmasinatel kannul. Võtmesõnax on kurvikiirus, mitte sirgekiirus, täpselt nagu muudel legendaarsetel 80-ndate vabalthingavatel autodel nagu Peugeot 205GTI, Golf 1 GTI või BMW E30 M3 või enamikel Type-R Hondadel. Sirge peal pole üxki neist püss, aga kurvilistel mägi- või metsateedel või kompaktsetel ringradadel on need oi kui kiired ja lõbusad.
Ma ise ei ole ka välistanud turbostamist kunagi, aga esialgu plaanin enda 16v-st vabalthingavana 250-280 hobujõudu välja pigistada, mis peax olema realistlik (aga sama kallis või kallim kui turbostamine). Seejärel vaatan, kas soovin veel jõudu ja paigaldan turbo või piisab mulle sellest jõust täiesti.
Kõikide eelpool nimetatud autode suur pluss on see, et nendega on ka legaalsetel kiirustel lõbus sõita, mida ei saa väita tänapäeva suurte ja raskete hobujõude täispakitud kahurite kohta, millede lõbu väljendub alles kõvasti üle legaalsete kiiruste ja millega on võimalik väga ruttu lubadest ilma jääda. Legaalsetel kiirustel on enamik tänapäeva autosid küll vaixed ja mugavad sõita, aga samas ka üliigavad, sõites tekib mõte, et mille kuradi pärast mind siia rooli tarvis on, auto teeb niikuinii kõik ise.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!