18-10-2015, 03:47 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-10-2015, 04:01 PM ja muutjaks oli renkss.)
Hooaeg 2015 siis selleks aastaks lõpetatud. Väga palju ma kutsikaga liigelda ei saanudki , kui soomest eesti tulek ja paar pikemat tiiru kodumaal, ehk siis vb kokku ca 600km enamus aega auto seisis tööjuures hoovipeal oodates erinevaid varuosi.
Vahetanud olen selle omatud aja jooksul mootoriketi koos pingutiga, klapikambrikaanetihendi, küünlad ja õli mootoris. Sai ka tehtud varajane jõulukingitus autole järgmiseks hooajaks, ning tellitud talle uus ring vedrusid ja amorte (Bilstein B12 Kit) mis nüüdseks on leidnud oma koha autoall , kit koosneb B8 amortidest ja Eibach vedrudest , tahaks juba teada kuidas see komplekt ka rajal toimib, seega ootan juba uut hooaega.
Kapipeal kogub tolmu juba aasta tagasi ostetud Holset HX35Super tüüpi turbolaadur mis sai eelmise projekti tarbeks soetatud kuid sinna kunagi ei jõudnudki . Pole ka hetkel kindel kas hoida alles ja millalgi mersule külge panna või mitte , kuna lisa võimsust võiks ju alati varuks olla, ulmelisi jõnumbreid taga ei ajaks eniveis, vast sinna 400-450hp kanti , või siiski proovida vabalthingavana jõudu juurde saada. Eks näis mis saab...
Paar pildikest
[img][/img]
[img][/img]
[img][/img]
[img][/img]
[img][/img]
[img][/img]
[img][/img]
Ahjaa piltidel on auto veel vanade vedrude ja orig amortide peal
Vahetanud olen selle omatud aja jooksul mootoriketi koos pingutiga, klapikambrikaanetihendi, küünlad ja õli mootoris. Sai ka tehtud varajane jõulukingitus autole järgmiseks hooajaks, ning tellitud talle uus ring vedrusid ja amorte (Bilstein B12 Kit) mis nüüdseks on leidnud oma koha autoall , kit koosneb B8 amortidest ja Eibach vedrudest , tahaks juba teada kuidas see komplekt ka rajal toimib, seega ootan juba uut hooaega.
Kapipeal kogub tolmu juba aasta tagasi ostetud Holset HX35Super tüüpi turbolaadur mis sai eelmise projekti tarbeks soetatud kuid sinna kunagi ei jõudnudki . Pole ka hetkel kindel kas hoida alles ja millalgi mersule külge panna või mitte , kuna lisa võimsust võiks ju alati varuks olla, ulmelisi jõnumbreid taga ei ajaks eniveis, vast sinna 400-450hp kanti , või siiski proovida vabalthingavana jõudu juurde saada. Eks näis mis saab...
Paar pildikest
[img][/img]
[img][/img]
[img][/img]
[img][/img]
[img][/img]
[img][/img]
[img][/img]
Ahjaa piltidel on auto veel vanade vedrude ja orig amortide peal
W124 E320 US