10-10-2015, 10:00 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-10-2015, 10:04 AM ja muutjaks oli Black66.)
W210 kallid ülalpidamiskulud. Suhteline mõiste, ütleks et võrdlemisi odav võrreldes W211, kuna mõlemad mudelid korraga peres kasutuses.
Mõned kütusesüsteemi ja käigukasti vigade likvideerimise hinnad (tööd on teostatud Märjamaal U. Põlluste juures).
- Kõrgsurvepumba kõik tihendid, lisaks kõik vähegi kahtlased kütusevoolikud kapoti all ning kõikvõimalikud tihendid. ~250€ vahendid ja tööraha. Ette sai võetud töö, kuna külmalt käivitades oli pika vedruga ning kui paagis oli alla 15l kütust, siis oli lootusetu käima saada. Oli ka väga pirtsakas natukene kehvema kütuse suhtes.
- MAF sensori vahetus. Pierburgi tükk maksis 60€. Vahetus võttis aega 5 minutit. Rikkis anduriga oli mootor avariirežiimis.
- Käigukasti "conductor plate". ~300€ vahendid ja tööraha. Kuna õli sai eelnevalt täismahus ise vahetatud, siis pandi juurde vaid niipalju õli, kui välja tuli, sellest ka pisut odavam hind. Probleemiks siis ikka avariirežiimis käigukast.
210 on väga hea auto, kui vaid kere ei roostetaks. Rooste leviku takistamiseks kulub hea hulk raha. Ilmselt kui kere nii usinalt ei roostetaks, oleks ka W211 asemele W210, sest sõita on 210 mugavam, suurem ja lõpuks ka odavam ülal pidada. Julge väide, aga olles omanud mitut W211 kerega autot, siis saan julgelt sellise võrdluse tuua.
Loota, et kallis 210 on paremas seisus, kui odavam, on suhteliselt naiivne. Kallist hinda küsitakse pigem varustuse arvelt. Näiteks praegu peres olev auto sai ostetud 24 kuud tagasi hinnaga 3600€, kere poolest on siiani üle keskmise parem. Samas puudus nahksisu, kliimaautomaat, elegance varustusaste jne.
Mõned kuud hiljem ostsin ka teise 210, hinnaga 4200€. Kere poolest oluliselt kehvem, kuid varustus rikkalik. 6 kuu möödudes müüsin maha hinnaga 4000€ ja seda kannatas küsida puhtalt varustuse arvelt.
Mõned kütusesüsteemi ja käigukasti vigade likvideerimise hinnad (tööd on teostatud Märjamaal U. Põlluste juures).
- Kõrgsurvepumba kõik tihendid, lisaks kõik vähegi kahtlased kütusevoolikud kapoti all ning kõikvõimalikud tihendid. ~250€ vahendid ja tööraha. Ette sai võetud töö, kuna külmalt käivitades oli pika vedruga ning kui paagis oli alla 15l kütust, siis oli lootusetu käima saada. Oli ka väga pirtsakas natukene kehvema kütuse suhtes.
- MAF sensori vahetus. Pierburgi tükk maksis 60€. Vahetus võttis aega 5 minutit. Rikkis anduriga oli mootor avariirežiimis.
- Käigukasti "conductor plate". ~300€ vahendid ja tööraha. Kuna õli sai eelnevalt täismahus ise vahetatud, siis pandi juurde vaid niipalju õli, kui välja tuli, sellest ka pisut odavam hind. Probleemiks siis ikka avariirežiimis käigukast.
210 on väga hea auto, kui vaid kere ei roostetaks. Rooste leviku takistamiseks kulub hea hulk raha. Ilmselt kui kere nii usinalt ei roostetaks, oleks ka W211 asemele W210, sest sõita on 210 mugavam, suurem ja lõpuks ka odavam ülal pidada. Julge väide, aga olles omanud mitut W211 kerega autot, siis saan julgelt sellise võrdluse tuua.
Loota, et kallis 210 on paremas seisus, kui odavam, on suhteliselt naiivne. Kallist hinda küsitakse pigem varustuse arvelt. Näiteks praegu peres olev auto sai ostetud 24 kuud tagasi hinnaga 3600€, kere poolest on siiani üle keskmise parem. Samas puudus nahksisu, kliimaautomaat, elegance varustusaste jne.
Mõned kuud hiljem ostsin ka teise 210, hinnaga 4200€. Kere poolest oluliselt kehvem, kuid varustus rikkalik. 6 kuu möödudes müüsin maha hinnaga 4000€ ja seda kannatas küsida puhtalt varustuse arvelt.