08-10-2015, 11:22 AM
(08-10-2015, 09:49 AM)v6sa Kirjutas: 1) Kas haagisekonksu kinnitus on identne vanema 210 kerega? Seda, et elektritööd saavad huvitavad olema, ma juba tean.
2) Kas tagaistmepatjade kinnitus on sama, nagu näotõsteeelse kerega isendil? Ehk kas vanema kere istmepadjad uuemasse sobivad?
Kas viidatud isend on ehk kellelegi tuttav? Oskab soovitada (me otsime HH järglaseks hoitud isendit) või eemale peletada mõne kuluka varjatud vea esinemise tõttu?
1) Müüakse ju ühte konksutüüpi 96-02.a mudelitele, seega ei tohiks probleeme tekkida. Elektripoolel võib väikeseid erisusi olla. Aga kui lepid võimalike veateadetega, siis saab ka ratsi teha ja kärujuhtmed otse tagatulede külge ühendada (mul oli juba ostes ). Muide, mul on käru enda juhtmete mädanemise tõttu ja seega kogu käru elektri väljavahetamise järgselt küljes LED kärutuled, mis ei anna mingeid veateateid. Parkimisabi peab muidugi enne tagurdamist ise välja lülitama, aga see väike ebamugavus pole veel motiveerinud mind riiulil ootavat originaalkärukonksujuhtmestikku külge installeerima.
2) Pakuks, et on võimalik ümber tõsta. Ma panin enda FL universaalile sisse preFL-lt pärineva kolmanda istmerea ning probleeme oli ainult osade polstritega.
Rooste on minu arust selle ajastu MBde konkurentsitult kulukaim probleem. Pihustid, kõrgsurvepump, rõhuandurid, MAF jms on tüüpilised ohukohad nii vanadel autodel, MB CDI ei tohiks millegi erilisega silma paista. Käigukasti eluiga pikendab dünaamiline õlivahetus (saab ka kodus tehtud, kui peaks tahtmist olema) ning profülaktika mõttes pistikupesa vahetus (ca 8 eur, Silberautost).
16'' on minimaalne mõõt tõesti, mis alla mahub. Õhema rahakotiga omanike õnneks sobib mõõdu poolest hästi alla 205/60R16 rehv, mis on originaaliga võrreldes (215/55R16) sama kõrgusega, kuid olulisemalt mõistlikuma hinnaga. Kurvisõiduomadused muidugi kannatavad. Praegu talverehve vaadates hakkas 215/65R16 mõõt isutama (on 205/60R16ga samas hinnas), aga vist pole lootust, et need lisa 2cm sinna alla ära oleks võimalik mahutada..