Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W 123 kesklukustus
#3
Sisselaskekollektori vaakumi pealt peaks töötama bensiinimootoritel, kus sisselaskes ka reaalne vaakum tekib. Diislitel aga on selle jaoks eraldi vaakumpump.

Kui on diisel, siis kas auto suretus toimub kehvasti? Sellisel juhul tuleks alustada otsast, ehk kas tekib üldse piisavalt vaakumit? Tavaliselt on probleemseks osutunud vaakumpumba membraan ja see on kuskilt katki, st vaakumit tekib õrnalt, aga siiski lekib.

Kuigi põhiprobleemid sedaanidel on pagasiluugi luku juures olev vaakumilt töötav lukusti. Teine probleem on paagiluugi juures olev kaadervärk. Minul on need mõlemad nn pimedaks tehtud. Põhiprobleemideks on ka uste sisse minevate voolikute ühenduskohad, kus ukse pidev lahti ja kinni tegemine painutab plastikust vaakumtoru piisavalt, et väsimuse tõttu mingil ajal see lihtsalt pooleks ajada. Vaakumprobleemide tagaajamine on küllaltki vaevanõudev töö ja kui vaakumit näitavat manomeetrit pole, siis ka suhteliselt keeruline kuigi mitte võimatu. Kui probleem tekkis mingil ajal peale mingisugust remonti, siis kahtlustada kindlasti samas piirkonnas olevaid vaakumtorusid.

Tulede reguleerimissüsteem töötab ka vaakumilt ja see suudab ka lekkida kui keegi on kogematta näiteks tule tagant mõne toru ära tõmband.

Sedaanil peaks rõhuaku olema paagi peal, tagumise aknalaua all, must ja mummuline.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
W 123 kesklukustus - Autor: Egert 123 - 27-09-2015, 05:40 PM
RE: W 123 kesklukustus - Autor: Sm. Västrik - 27-09-2015, 10:20 PM
RE: W 123 kesklukustus - Autor: canyondrift - 03-10-2015, 09:27 AM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne