Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
W 123 kesklukustus - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: Tehniline (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=12)
+--- Teema: W 123 kesklukustus (/showthread.php?tid=40184)



W 123 kesklukustus - Egert 123 - 27-09-2015

Tere !

Probleem selles , et töötava mootoriga tõmbab kõik uksed ja luugid lukku-lahti aga kui auto mootor ei tööta, siis ka kesklukk ei toimeta !

Auto w123

Kõik kommentaarid oodatud .

Parimat !

Egert


RE: W 123 kesklukustus - Sm. Västrik - 27-09-2015

Tegemist on vaakumilekkega. W123 kesklukk töötab vist sisselaskekollektori, kuid kindlasti töötava mootori poolt tekitatava vaakumiga. Selleks on kasutusel nö rõhuakud, mis seda seisval autol säilitama peavad.

Kui auto seisma jätta ja lekkeid pole, peab korras süsteem 8 korda lukkude sulgemise ja avamise tagama enne kui nö tühjaks saab. Seega kui auto mootori seiskamisel kesklukk kohe töö lõpetab, on kuskil mingi leke. Kus? See on alati kõige keerulisem küsimus.

Edu diagnoosimisel!

Tauno


RE: W 123 kesklukustus - canyondrift - 03-10-2015

Sisselaskekollektori vaakumi pealt peaks töötama bensiinimootoritel, kus sisselaskes ka reaalne vaakum tekib. Diislitel aga on selle jaoks eraldi vaakumpump.

Kui on diisel, siis kas auto suretus toimub kehvasti? Sellisel juhul tuleks alustada otsast, ehk kas tekib üldse piisavalt vaakumit? Tavaliselt on probleemseks osutunud vaakumpumba membraan ja see on kuskilt katki, st vaakumit tekib õrnalt, aga siiski lekib.

Kuigi põhiprobleemid sedaanidel on pagasiluugi luku juures olev vaakumilt töötav lukusti. Teine probleem on paagiluugi juures olev kaadervärk. Minul on need mõlemad nn pimedaks tehtud. Põhiprobleemideks on ka uste sisse minevate voolikute ühenduskohad, kus ukse pidev lahti ja kinni tegemine painutab plastikust vaakumtoru piisavalt, et väsimuse tõttu mingil ajal see lihtsalt pooleks ajada. Vaakumprobleemide tagaajamine on küllaltki vaevanõudev töö ja kui vaakumit näitavat manomeetrit pole, siis ka suhteliselt keeruline kuigi mitte võimatu. Kui probleem tekkis mingil ajal peale mingisugust remonti, siis kahtlustada kindlasti samas piirkonnas olevaid vaakumtorusid.

Tulede reguleerimissüsteem töötab ka vaakumilt ja see suudab ka lekkida kui keegi on kogematta näiteks tule tagant mõne toru ära tõmband.

Sedaanil peaks rõhuaku olema paagi peal, tagumise aknalaua all, must ja mummuline.