24-09-2015, 09:48 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-09-2015, 09:49 AM ja muutjaks oli Treiku.)
B-varuosa ostes võib tekkida probleem sobitusega, ehk siis pead plekki painutama ja väänama selleks, et istuks ilusti (tiib näiteks). Halvimal juhul jääbki ebardlikult istuma ning tiiva ja kapoti vahel on 1mm vahe, ukse ja tiiva vahel 2cm. Parimal juhul saad detaili mis istub ilusti ja silmaga ei tee mingit vahet.
Küsimus:
Kas mäletan õigesti, et kui 124 om603 hõõgküünalde tuli armatuuris süttib alles peale mootori käivitumist on üks (või rohkem) küünaldest oma aja ära elanud ja tahaks vahetust?
Teine mõte oli ÜPR, sest mootor vahepeal mängib tühikäigul õrnalt pööretega. Samas, kui eelmine kord ÜPR läbi oli mängis ka automaatkast käikudega, sel korral sellist probleemi pole.
Küsimus:
Kas mäletan õigesti, et kui 124 om603 hõõgküünalde tuli armatuuris süttib alles peale mootori käivitumist on üks (või rohkem) küünaldest oma aja ära elanud ja tahaks vahetust?
Teine mõte oli ÜPR, sest mootor vahepeal mängib tühikäigul õrnalt pööretega. Samas, kui eelmine kord ÜPR läbi oli mängis ka automaatkast käikudega, sel korral sellist probleemi pole.
Hea vastus eeldab põhjalikult ja arusaadavalt püstitatud küsimust!