22-09-2015, 09:23 PM
(20-09-2015, 10:34 PM)v6sa Kirjutas: Minul pole veel midagi, mitmel tuttaval aga on erinevaid probleeme... Mida nad lahendada ei raatsi Mul oleks aga huvitav aru saada, kudias CDI käivitusprotsess käib...
Tuleme tagasi rõhu juurde. 90 bar on olematu rõhk ju. Kuidas on siis võimalik, et pihustitele vajaliku tarbimise kordades ületava tootlikkusega pump ei suuda tagada rõhku 90 bar, kuid suudab kord käivitudes tagada latis töörõhu kilobaarides? Või on tarkvaras siiski ka mingi ajaline limiit, mille jooksul rõhk tõusma peab?
Kas rõhuandur on juhm muutuva takistusega vidin või siiski nutikas pingekonverter?
Starteriga ringi ajades käib mootor vaid paarsada pööret. Pumba tootlikus on väga madal sellistel pööretel. Lati otsas oleval regulaatoril on ajus olemas eraldi nö juhtimise kaart, ehk mitu protsenti avatakse mingi rõhu saavutamiseks rõhuregulaatorit. Kui nüüd regulaator osa tagasi laseb (see on tema tööpõhimõte) ja lisaks üks või mitu kulunud pihustit siis ongi tulemuseks liialt väike tootlikus vajaliku rõhu saavutamiseks.
Arvestada tasuks ka seda, et tühikäigul mootorit ringi kerides on rikkis pihusti tagasivoolu erinevus suurem võrreldes korras pihustiga, kuna madalates pööretest tingituna on aeg pikem, millal pihusti kinni olema peaks ning sellest tulenevalt tagasileke suurem.
Sõnastus sai puine aga vast mõistate.