20-09-2015, 10:50 PM
Selle kõrge taguotsaga oli tõesti nii, et pildista kuidas tahad, igatepidi näeb halb välja. Nüüd on igati ilus, iga nurga alt, vaatamata tänavusele armutule ekspluateerimisele. Tere tulemast viimaks ka uute rehvide tarbijaskonda. Mina pole ostnud ühtegi kasutatud rehvi sellest päevast peale, mil esimest korda sain tunda kui hästi sõidab hea auto uute rehvidega. Umbes 15 aastat on sellest juba möödas. Tõepoolest uskumatu kuidas vilets rehv võib kõik ära rikkuda.
Kuna omanik on tagasihoidlik mees, siis mina kõrvalseisjana võin ju praalida. Aga päriselt ka on mul kõige parem meel selle üle, et juba pikka aega on portaalidest kadunud selle auto müügikuulutus. Sest ma hindaks sellele autole ilusat tulevikku hinnatud klassikuna. Kupeekere on tavaliselt margist/mudelist olenemata alati väärtuselt kabrioletist kohe järgmisel kohal. Ning kõige kallimad kipuvad olema alati tippmootoritega autod. Lisades siia juurde veel vähemtähtsa nüansi, et seda 300CE-24 ei peetud järelturul just kõige turvalisemaks ja töökindlamaks valikuks, on neid tänaseks ka meelierutavalt vähe säilinud.
Seega on meil täidetud kõik kriteeriumid, et võid rahulikult tugitoolile nõjatuda ja nautida selle auto aeglast kuid kindlat hinnatõusu. Ja ühel päeval on nad kõik veel kadedad. Mina näiteks kunagi polnud selle auto peale kade. Ma ei teagi, ta lihtsalt väga ei erutanud mind. Aga täna juba natuke närib krt.
Kuna omanik on tagasihoidlik mees, siis mina kõrvalseisjana võin ju praalida. Aga päriselt ka on mul kõige parem meel selle üle, et juba pikka aega on portaalidest kadunud selle auto müügikuulutus. Sest ma hindaks sellele autole ilusat tulevikku hinnatud klassikuna. Kupeekere on tavaliselt margist/mudelist olenemata alati väärtuselt kabrioletist kohe järgmisel kohal. Ning kõige kallimad kipuvad olema alati tippmootoritega autod. Lisades siia juurde veel vähemtähtsa nüansi, et seda 300CE-24 ei peetud järelturul just kõige turvalisemaks ja töökindlamaks valikuks, on neid tänaseks ka meelierutavalt vähe säilinud.
Seega on meil täidetud kõik kriteeriumid, et võid rahulikult tugitoolile nõjatuda ja nautida selle auto aeglast kuid kindlat hinnatõusu. Ja ühel päeval on nad kõik veel kadedad. Mina näiteks kunagi polnud selle auto peale kade. Ma ei teagi, ta lihtsalt väga ei erutanud mind. Aga täna juba natuke närib krt.
Terve aasta poole aastaga