20-09-2015, 09:03 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-09-2015, 09:13 PM ja muutjaks oli 92S500.)
Tegelikult on tarkvaras käivituseks vajalik rõhk 100 bar ringis sõltuvalt autost ja softist...väike + ja - seal on. Hiljuti kiikasin ühe Sprinteri tarkvara sisse ja seal oli see number vaid 90bar. Mis puutub pihustitesse siis 2.2, 2.7 jms pihustid on tegelt erineva suurusega. Jällegi seda on tarkvarast näha (kalibreerimis kaardid on ajus erinevad). Tööle need mootorid muidugi hakkavad, kuid õigem oleks soft ringi teha kui plaan kasutata pihusteid erineva töömahuga mootorilt.
Kas sul on 1350bar süsteem või 1600bar süsteem? 1350bar süsteemi puhul :
0,5v = 0 Bar
4.5v = 1500 bar
Ehk lati rõhu anduri väljundsignaali võid mõõta, see on voltides.
(20-09-2015, 11:03 AM)v6sa Kirjutas:(18-09-2015, 06:46 PM)onu_siim Kirjutas: ....
Pihustite avamise lubamiseks käivitusel peab r6hk olema suurusjärgus ~250bar.
Ninii - keegi pakub lõpuks numbri. Kuidas seda rõhku jälgitakse? Kas selle tekkimise aeg on piiratud? Kui pikk see ajavahemik on?
Või käivitub mootor siiski pika kerimise peale, kui rõhk lõpuks 250 bar peale kerkida suudab?
Kas rõhuandur väljastab takistuse muutust või digisignaali? Kui takistust, siis milline on rõhu 250 bar väärtus oomides?
Infot ei ole, legende aga küll.
Kas sul on 1350bar süsteem või 1600bar süsteem? 1350bar süsteemi puhul :
0,5v = 0 Bar
4.5v = 1500 bar
Ehk lati rõhu anduri väljundsignaali võid mõõta, see on voltides.