09-09-2015, 09:00 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-09-2015, 09:10 AM ja muutjaks oli v6sa.)
(01-12-2014, 03:28 PM)v6sa Kirjutas: Kes teab, millised tingimused peavad olema CDImootori käivitumiseks? Kui kõrge rõhk ja kui kiiresti peab anumas tekkima?
Kas vända- ja nukaandurite mittesünkroonsust saab kuidagi autost ka küsida? Või ainult diagnostikatarkvara teema?
Küsimused endiselt õhus. On keegi komistanud reaalsetele väärtustele?
Kas kellelgi on kasutusel "hiinakas", millega õnnestuks nuka- ja vändaanduri sünkroonsust vaadata? Ning mis oskaks öelda, et ajastus on paigast?
(08-09-2015, 06:59 PM)resu Kirjutas: ...
Hommikul esimese käivitusega läheb tööle koheselt ja sureb 5s pärast välja.peale 3-4 käivitust jääb tööle ja terve päeva vältel muresid pole.
...
Pigem probleem kütuse etteandega enne KSP-d. Kui oleks õhk latis, ei käivituks mootor üldse. Latt on aga süsteemi kõrgeim osa ja kõrgrõhuossa pääsenud õhk koguneb rõemsalt just sinna.
Mulle etteandetorustikus ei ole? Voolikud on neil tuntud lekkekohad, ka kütusefilter on kahtlusalune.
Ning alati jääb võimalus, et auto lihtsalt ei näe mootori pöörlemist anduririkke tõttu. Ehk juhtmestiku ja pistikud võiks läbi sõrmitseda.