03-09-2015, 08:25 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-09-2015, 08:29 AM ja muutjaks oli v6sa.)
(02-09-2015, 09:50 PM)Werewolf Kirjutas:(02-09-2015, 09:29 AM)ktmduke Kirjutas: Eelsüüte lambike jääb vahest põlema , Külmalt tõmbab ühte silindrit kuidagi kaua tööle
Auto ütleb sulle selle lambiga, et üx hõõgküünaldest on läbi ja käivitub seetõttu külmalt viie pütiga. Leia hõõgküünalde pistik (mine mööda hõõgküünla juhtmeid, kuni jõuad pistikuni), võta see lahti ja anna klemmidele korda mööda korrax + peale. Neil klemmidel, millel tekib sädelus, on küünlad korras ja sellel klemmil, kus sädet ei teki on küünal läbi.
...
Kehtib ainult katkestuse korral. Laiska küünalt või lühist nii ei leia.
Teemaalgatajal tasuks mõttega läbi lugeda teema hõõgküünaldest. Sel mootoril on küünalde mahavõtmine küll keerukam, kuid vaid nii saab kindluse, et mõistlikku takistusenumbrit näitav küünal tõepoolest ka hõõguma läheb etteantud aja jooksul.
(02-09-2015, 06:13 PM)ktmduke Kirjutas: Sai siis õhupuhasti ära kakutud ja vaadatud turbot,Turbo oli seest hirmus õline
...
Kui jääkarude sulamise pärast ei muretse, siis vii karterituulutus turbost mööda. Enamus sisselaskes olevast õlist pärineb ikka sealt.Saad ühtlasi autopõhjale korrosioonikaitse
![Wink Wink](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/wink.png)
Ära siis unusta, et turbo imipoolel on alarõhk (ummistunud filtri korral märkimisväärne!) ja karterituulutusest jäänud ava tuleb õhutihedalt sulgeda!