21-08-2015, 11:40 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-08-2015, 11:58 PM ja muutjaks oli tns-one.)
![[Pilt: IMG_1440180278717_V.jpg]](http://s4.postimg.org/rgayvlwe5/IMG_1440180278717_V.jpg)
Tallinn vs Mercedes-Benz, Tallinn võitis
Õnneks sai alles Bilsud alla pandud ja need on täpselt nii palju lühemad, et kapott sai ainult suht pisikese muna. Huvitav on see, et amorte vahetades veel käisin suht kiiritilise pilguga need tugipadjad üle ja mingeid pragusid jms. küll ei märganud. Katki läks ka Raua tn. mööda sõites mingit auku tabades. Sain jälle õppetunni, et pole mingit mõtet "säästukat" teha, ehk ise-endale autot ehitades tuleb kõik, mis lahti keerad ka kohe uuega asendada ja igaks-juhuks mõned asjad, mida ei keera ka.
Vanad amordid olid visuaalselt täiesti heas korras, ühtegi õlitilka ega midagi, aga kui alt ära võtsin, siis sai selgeks, et tegelt olid nad oma aja juba umbes 2x ära elanud. Õlist täiesti tühjad ja silinder liikus pmtslt oma raskusega üles-alla. Uute amortidega ikka täitsa teine tera. Saaks veel rattad ka korralikult reguleeritud...
Muidu vahetasin veel kastipadja ja mootoripadjad ka ära, üks oli õlist tühi, teine veel toimis, aga kuna vahetus on nii lihtne ja jupid 124-l on ikka tõesti "kilohinnaga" panin mõlemad uued.
Üks laia ringi küsimus ka, kas õlirõhu andur võib valetada/ära surra ka nii, et näitab õlirõhku kellal valesti? Nimelt mul rõhk stabiiselt 3bari kella järgi, pigem rohkem kui vähem, aga päris õige see ikka ei ole.
All I ever wanted was a big body Benz,
and a clean set of rims.
and a clean set of rims.