18-08-2015, 03:23 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-08-2015, 03:53 PM ja muutjaks oli tns-one.)
No mul 18" velg, 225/35/r18 rehv, mis kergelt tuckib koopasse ja ei käi kusagilt vastu, kaasa arvatud täiesti välja keerates. Velje ET mängib ka siin suurt rolli, ma kujutan ette jah, et kui panna mingi originaalilaadse ET-ga (40 kandis) 18x9" velg ja siis veel sinna 45-50 profiiliga rehv, siis tõesti sõita ei saa.
Mul pole absoluutselt hetkel mingit vajadust midagi ümber teha. Tegin NV-l täpselt samal kõrgusel ja samade rehvidega 200km roadtripi, millest umbes 80km sõitsin väga ebatasasel asfaltteel (suured lohud jne) pagass kola täis ning 3-kesi autos (okei, kaasreisijad olid naissoost sulgkaalus) ja ainuke asi mis kuhugile vastu käis oli summuti vastu asfaldit.
Ja mis see w201 siia üldse puutub? Tegu palju väiksema mersuga, millel tõesti koopas väga vähe ruumi, 124-ga väga mingeid sarnasusi selles suhtes ei oma. Samas mahutasime JorgenP autole ka ta veljed alla ja masin on eriti eest ikka väga madal. Eks ta enda mõõtude kohta teab ise täpsemalt.
Pluss Mercedestel hea omadus järeljooksu regull. Mul veel järeljooks isegi liiga väike, pole veel kellasid külge pannud, kuid ilmselt on see miinimum ~10 kraadist väiksem, sest ratas on koopa tagumisele servale hirmus lähedal.
18x8,5 ET30 mahub 124-le suht igasuguse enamvähem madalama rehviga alla probleemideta, üle selle ET või laius vajab juba rullitud koopaid, või laiendeid. Väiksema ET puhul, või kasvõi 9" mahutab ka muidugi siis ilmselt ära, kui esimesi rattakaldeid juurde keerata.
Mul pole absoluutselt hetkel mingit vajadust midagi ümber teha. Tegin NV-l täpselt samal kõrgusel ja samade rehvidega 200km roadtripi, millest umbes 80km sõitsin väga ebatasasel asfaltteel (suured lohud jne) pagass kola täis ning 3-kesi autos (okei, kaasreisijad olid naissoost sulgkaalus) ja ainuke asi mis kuhugile vastu käis oli summuti vastu asfaldit.
Ja mis see w201 siia üldse puutub? Tegu palju väiksema mersuga, millel tõesti koopas väga vähe ruumi, 124-ga väga mingeid sarnasusi selles suhtes ei oma. Samas mahutasime JorgenP autole ka ta veljed alla ja masin on eriti eest ikka väga madal. Eks ta enda mõõtude kohta teab ise täpsemalt.
Pluss Mercedestel hea omadus järeljooksu regull. Mul veel järeljooks isegi liiga väike, pole veel kellasid külge pannud, kuid ilmselt on see miinimum ~10 kraadist väiksem, sest ratas on koopa tagumisele servale hirmus lähedal.
18x8,5 ET30 mahub 124-le suht igasuguse enamvähem madalama rehviga alla probleemideta, üle selle ET või laius vajab juba rullitud koopaid, või laiendeid. Väiksema ET puhul, või kasvõi 9" mahutab ka muidugi siis ilmselt ära, kui esimesi rattakaldeid juurde keerata.
All I ever wanted was a big body Benz,
and a clean set of rims.
and a clean set of rims.