16-08-2015, 06:18 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-08-2015, 06:44 PM ja muutjaks oli tns-one.)
Sai üks Mercedes-Benz hoovi juurde veetud. Kuna elukaaslane nõudis, et mul oleks hobiauto, mida ka tema kasutada saab (loe: automaatkastiga) siis sai vastu võetud otsus, et leida üks tegemist väärt kupee 124. Nädalase otsimise peale õnnestus leida. Üllatavalt raske oli see isegi; kui tundus pildil korralik, siis reaalsuses täielik peldik, või omanik ise autoga soomes või kusagil mujal ja näha saab võibolla kunagi mingi nädalavahetus... Miks sa üldse enda autot müüd, kui seda reaalselt osta ei saa?
Igaljuhul peakangelase juurde:
Must, must nahksisu, bensiinimootor ja automaatkast täitsid kogu checklisti. Enam-vähem kriitikat kannatav kere samuti. Lisaks on auto komplektne. Stanged on küll fiibrist replicad, kuid õnneks paigaldatud originaaltalade peale ja originaalkinnitustega. Tehnilise poole pealt suht tahe, kuid mõned vead on:
5. käik kadus teisel päeval (eelneval omanikul oli ka ära kadunud, kuid peale kastiõli vahetust tagasi tulnud) Ise kahtlustan kas mikrolülitit, või vajab kast ise arstimist. Ülesse tõstes selgus, et lekib teine ka tagaotsast suht isuga.
Üks esimene rattalaager undab vähe
Kapott tahab vahetust.
Tagumised tiivakaared plekksepa ja maalrikätt
Esimene tiib samuti.
Mingi pidur on õrnalt peal ja vigiseb ning esimesed udukad tuleb paigaldada.
Käima pannes kõigutab pöördeid ning külmkäivitusel jääbki tiksuma 2000 pöörde peale, kuni käigu sisse lükkad, ilmselt mingid vaakumihädad vms.
Kuna mina ega elukaaslane pühapäevaautot maale sõitmiseks ei kasuta ja talvel teda tarbima ei hakka, lasin kiirelt madalaks ta ka. Kiire research andis infot, et madaldusvedrud tapavad täielikult sõidumõnu, sest vajuvad läbi (eelkõike Lesjöfors) ja teevad sõidu hüplikuks. Kuna üks vedru oli juba poole keeru võrra lühemaks murdunud, lõikas ülejäänud ka pikusesse ja sai päris hea. Tagaotsa peab veel reguleerima, sest jäi kõrge veel. Ette ilmselt tuleb mingi hetk ka Bilsteini B6/B8 alla panna, teist marki "kähkusõitmise" autoga on hea kogemus olemas, kui radikaalselt see kõike muudab.
Veljed on originaal Carlssonid, aga kahjuks kehvade mõõtudega (18x8,5") niiet mingi hetk tuleb need asendada millegi laiemaga. Etteruttavalt mainin, et sõbral on ühed 18x12 ja 18x9,5" Kerscherid peaaegu, et üle.![Big Grin Big Grin](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/biggrin.png)
Praegu tõmbasin madalad rehvid sinna Carlssonitele peale ja sai hea küll. Tagumised siiski asendan grammivõrra kõrgematega. Kupee tagumine koobas on nii totralt suur, et ennem jõuab kogu auto põhi vastu maad, kui selle velje sinna normaalselt istuma saab 35-se profiiliga rehviga. Lisaks viskasin ka oranzid suunad ette.
Igaljuhul, nüüd tuleb end mingi hetk Lesvenisse vms. kohta vedada ja kastimured ära diagnoosida ning lasta ka muu üle vaadata. Kuigi ma orienteerun ise tehnikamaailmas suhteliselt hästi ning mutrivõtmed kipuvad käes olema tihedamini, kui kodustele meeldiks, siis selle auto kapoti all esimesed pilgud ja "lammutustööd" võtsid küll natuke kukalt kratsima, niiet lasen parem teadjameestel asja üle vaadata.
Sain ka kohe "teenitud palga" uue Mercedes-Benz hoovi vedamise eest, mingi spetsialist suutis õismäel sõbra maja parklas 123-l esiotsa laiali sõita![Eusa_wall Eusa_wall](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/eusa_wall.gif)
Esimene päev tabasin kohe majaeest Sm.Tihhonovi ideaalse W140.
![[Pilt: 20150813_212532.jpg]](http://s15.postimg.org/ldvxvdmqz/20150813_212532.jpg)
Praegu
![[Pilt: 20150816_173753.jpg]](http://s13.postimg.org/biqbqlrpz/20150816_173753.jpg)
![[Pilt: IMG_4002.jpg]](http://s7.postimg.org/86mqqkg0b/IMG_4002.jpg)
Rohkem ei taha pilti teha praegu, tagaots on hirmus kikkis![Big Grin Big Grin](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/biggrin.png)
Tänan tähelepanu eest.
Igaljuhul peakangelase juurde:
Must, must nahksisu, bensiinimootor ja automaatkast täitsid kogu checklisti. Enam-vähem kriitikat kannatav kere samuti. Lisaks on auto komplektne. Stanged on küll fiibrist replicad, kuid õnneks paigaldatud originaaltalade peale ja originaalkinnitustega. Tehnilise poole pealt suht tahe, kuid mõned vead on:
5. käik kadus teisel päeval (eelneval omanikul oli ka ära kadunud, kuid peale kastiõli vahetust tagasi tulnud) Ise kahtlustan kas mikrolülitit, või vajab kast ise arstimist. Ülesse tõstes selgus, et lekib teine ka tagaotsast suht isuga.
Üks esimene rattalaager undab vähe
Kapott tahab vahetust.
Tagumised tiivakaared plekksepa ja maalrikätt
Esimene tiib samuti.
Mingi pidur on õrnalt peal ja vigiseb ning esimesed udukad tuleb paigaldada.
Käima pannes kõigutab pöördeid ning külmkäivitusel jääbki tiksuma 2000 pöörde peale, kuni käigu sisse lükkad, ilmselt mingid vaakumihädad vms.
Kuna mina ega elukaaslane pühapäevaautot maale sõitmiseks ei kasuta ja talvel teda tarbima ei hakka, lasin kiirelt madalaks ta ka. Kiire research andis infot, et madaldusvedrud tapavad täielikult sõidumõnu, sest vajuvad läbi (eelkõike Lesjöfors) ja teevad sõidu hüplikuks. Kuna üks vedru oli juba poole keeru võrra lühemaks murdunud, lõikas ülejäänud ka pikusesse ja sai päris hea. Tagaotsa peab veel reguleerima, sest jäi kõrge veel. Ette ilmselt tuleb mingi hetk ka Bilsteini B6/B8 alla panna, teist marki "kähkusõitmise" autoga on hea kogemus olemas, kui radikaalselt see kõike muudab.
Veljed on originaal Carlssonid, aga kahjuks kehvade mõõtudega (18x8,5") niiet mingi hetk tuleb need asendada millegi laiemaga. Etteruttavalt mainin, et sõbral on ühed 18x12 ja 18x9,5" Kerscherid peaaegu, et üle.
![Big Grin Big Grin](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/biggrin.png)
Praegu tõmbasin madalad rehvid sinna Carlssonitele peale ja sai hea küll. Tagumised siiski asendan grammivõrra kõrgematega. Kupee tagumine koobas on nii totralt suur, et ennem jõuab kogu auto põhi vastu maad, kui selle velje sinna normaalselt istuma saab 35-se profiiliga rehviga. Lisaks viskasin ka oranzid suunad ette.
Igaljuhul, nüüd tuleb end mingi hetk Lesvenisse vms. kohta vedada ja kastimured ära diagnoosida ning lasta ka muu üle vaadata. Kuigi ma orienteerun ise tehnikamaailmas suhteliselt hästi ning mutrivõtmed kipuvad käes olema tihedamini, kui kodustele meeldiks, siis selle auto kapoti all esimesed pilgud ja "lammutustööd" võtsid küll natuke kukalt kratsima, niiet lasen parem teadjameestel asja üle vaadata.
Sain ka kohe "teenitud palga" uue Mercedes-Benz hoovi vedamise eest, mingi spetsialist suutis õismäel sõbra maja parklas 123-l esiotsa laiali sõita
![Eusa_wall Eusa_wall](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/eusa_wall.gif)
Esimene päev tabasin kohe majaeest Sm.Tihhonovi ideaalse W140.
![[Pilt: 20150813_212532.jpg]](http://s15.postimg.org/ldvxvdmqz/20150813_212532.jpg)
Praegu
![[Pilt: 20150816_173753.jpg]](http://s13.postimg.org/biqbqlrpz/20150816_173753.jpg)
![[Pilt: IMG_4002.jpg]](http://s7.postimg.org/86mqqkg0b/IMG_4002.jpg)
Rohkem ei taha pilti teha praegu, tagaots on hirmus kikkis
![Big Grin Big Grin](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/biggrin.png)
Tänan tähelepanu eest.
All I ever wanted was a big body Benz,
and a clean set of rims.
and a clean set of rims.