25-07-2015, 11:26 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-07-2015, 11:39 PM ja muutjaks oli erx000.)
Nüüd olemas ka vesi-metanoolpritse süsteem, pidavat alandama sisselaske- ja ka põlemiskambri temperatuuri, samas andma ka väikse jõulisa kui vesi kütuse põlemise ajal aurustub. Komplektis sain kaasa väidetavalt 380cc düüsi aga mul tarvis 800cc, mõõtsin igaks juhuks palju düüs minutis läbi jookseb ja ülla-ülla, 0,8 liitrit ehk 800cc. Tundub et joppas, vaja veel installida koos uue sisselaskega. Ei hakanud asja väga tippspordiks ajama, sisendi toru 3" ja laugem hargnemine, enne oli 2,5" toru ja hargnes terava 90 kraadise nurga all. Keevituse osa tegi Hents99, pärast lasin veel liivapritsist ja pulbervärvist läbi, jupp nagu poest.
15. august järgmine OMC, enne seda tahaks veel korra dünos käia, uus eesmärk on 400kw/1000nm, tõenäoliselt selle turboga jääb nendest numbritest veidi puudu aga praegusele 350kw/870nm-le võiks kerge lisa siiski tulla. Nüüd hakkab juba ülekande pärast kerge hirm tekkima.
15. august järgmine OMC, enne seda tahaks veel korra dünos käia, uus eesmärk on 400kw/1000nm, tõenäoliselt selle turboga jääb nendest numbritest veidi puudu aga praegusele 350kw/870nm-le võiks kerge lisa siiski tulla. Nüüd hakkab juba ülekande pärast kerge hirm tekkima.