24-07-2015, 08:55 AM
(24-07-2015, 08:16 AM)v6sa Kirjutas: Säherduse huvitava preparaadi omanikule peab ometi vihjama, et kui kiirendamisel alguses tekkib must lont ei häiri, siis saab väga heaste ka vabaltimeva pumba rammusamaks keerata vägisitopitava tarbeks. Peamine erinevus on ALDA puudumine. Mistõttu jääkarud võivad ära sulada (tegelikult ka kolvid, kui Wägga Palju peale keerata).
Ning Harjumaal, Kernus on üks vakantne sõidust seismajäänud OM617 täiesti olemas. Küll vabaltimev ja tõtt-öelda remonditoorik - II silindri klapid lekivad kohe kindlasti. Seisnud kinnise mootorikatte all viimased 7 aastat. Käima panna ei saa, kuna starteri ärisin juba aastate eest maha... Klapikambrikaane üks kinnituskõrv on murdunud.
KSP on peal. Sellele etteheiteid ei olnud. Muid abiseadmeid küljes pole, kuid soovi korral võime ju varuosaunikut revideerida
Hind 100, kui tuled ise appi maha monteerima.
Selline vabalthingava kõrgsurvepump on juba olemas ning pealegi keeratud, kuid ei anna ikka sama rammu välja mis turboka pump. Mul on olemas nii turboka kui ka vabalthingava pumbad, kuid üks vajab remonti ja teine on lahja.
Mõtlesin uurida, et kuidas siin neid isendeid liigub, et äkki pakub keegi uuemat ja korralikumat pumpa, sest parandus juba on nagu ta on.