22-07-2015, 08:32 AM
Jep... ma ise arvasin ka, et lihtsalt tükkide vahetamisest ei piisa, et G peal on mootorit kestvuse huvides vähem forsseeritud. Sain lihtsalt kuskilt rahvusvahelisest foorumist mingeid viiteid. Ei taha seda asja liiga kalliks ajada, aga suure rehviga kaotab juba ligi 20% jõudu. Moto ise on heas seisus õige läbisõit 300000 ja turbo peale mõtlesin ise ka...
Hents ma tean et sinu hinnad on üldiselt tummised aga kui kalliks sa seda turbotamise tööd selle mootori puhul hindad (Osad +töö), et oskaks võrrelda... sellel turbotamisel ainult siis mõtet kui tuleks tublisti odavam kui 130kw diisli install või 5,0 v8 install. Nii palju kui olen infot leidnud, siis seda motot turbotatud on aga ei olevat väga lihtne töö. G on mul pikk, viiese manuaal kastiga ja roheline!
Hents ma tean et sinu hinnad on üldiselt tummised aga kui kalliks sa seda turbotamise tööd selle mootori puhul hindad (Osad +töö), et oskaks võrrelda... sellel turbotamisel ainult siis mõtet kui tuleks tublisti odavam kui 130kw diisli install või 5,0 v8 install. Nii palju kui olen infot leidnud, siis seda motot turbotatud on aga ei olevat väga lihtne töö. G on mul pikk, viiese manuaal kastiga ja roheline!
(21-07-2015, 08:37 PM)hents99 Kirjutas:(21-07-2015, 06:56 PM)arts24h Kirjutas: Kas lihtsam ei oleks m104 162kw sinna asenduseks panna.
Oleks....teine asi on käigukastis, mis vaja ka vahetada, sest M110 mootoril on starter teisel pool jne.
Tegemist on väga vastupidava ja head põlemiskambrit omava mootoriga.
Kas surveaste on sama, mis S klassil oleval mootoril? W116 pead S klassi all vist silmas, W126 sai juba uuema mootori vist. Tulenevalt surveastmest ja erinevast kasutusalast võib olla erinev ka kommutaator ehk süütenurk on erinev.
Sisuliselt on 2 asja, millest sõltub mootori dünaamika: Dünaamiline surveaste ja kogu süsteemi voolavus...
Ehk kui surveaste on sama, siis järgmiseks on nukkvõllid, klappide mõõdud jne. Kollektorite erinevus jne.
30hp pole eriti tagumikuga tuntav vahe muidugi, mille pärast pead vaevata. Pelgalt number, mis võibolla ei anna rahu.
Kui jõust puudu jääb, (Päris kindlasti jääb, alla 200kW/400Nm G on paras uimps) siis turbo või keerulisem ja ebaefektiivsem variant ehk kompressor on kõige odavamad võimalused.
Miskipärast on see mootor tehtud 800+hp talutavaks, aga ülelaadimine on puudu
Raiskamine.
Btw. Ega tegemist pole 4-ukselise musta (värskelt värvitud) G`ga, mis oli varem valge? Ruuduline salong jne?