07-06-2015, 11:52 PM
Lõppkiiruse kohta ei oska öelda, kui kõik normaalselt sujub siis järgmine laupäev peaks selgust tooma.
C36AMG ketas oli 316mm aga W211 suportid 312mm kettale, seega lasin treialil servast 2mm maha võtta. Suportid sobisid külge enamvähem, kuna W211 on suportid tagapool siis on pooled vahetuses ja kõrvadele läksid 5mm seibid alla. Ketta ja sarniiri vahel on plekk ja veel kerge õhuvahe, sisuliselt praktiliselt vastas aga nii täpselt et pärast pleki painutamist midagi vastu ei käi.
Suuremaid kettaid ei tahtnud panna kuna alguses oli plaan et ka 16" velg alla mahuks aga kuna 4pot suportid on väljapoole punnis siis peale all olevate velgede ükski teine velg alla ei sobi, teised 17" veljed on ka olemas aga ei lähe ligi ka. W211-l on ketta offset seespool ja ka suport on rohkem koopas sees.
Täna käisin Auto24ringil sõita proovimas ja teisel ringil viskas kast errorisse, õli temp läks hetkega 130 kraadini ja rohkem sõita ei saanudki. Esimesed kaks ringi olid üsna okeid, taga sõitjaid oli natuke paha tossutada aga õnneks teisel ringil said juba kõik mööda.
Hetkel kastiõli jahutus otsavannis, arvata oli et see lahendus ei toimi aga et juba teisel ringil kast erroris poleks uskunud. Kiiremas korras eraldi ventiga õliradika panema.
C36AMG ketas oli 316mm aga W211 suportid 312mm kettale, seega lasin treialil servast 2mm maha võtta. Suportid sobisid külge enamvähem, kuna W211 on suportid tagapool siis on pooled vahetuses ja kõrvadele läksid 5mm seibid alla. Ketta ja sarniiri vahel on plekk ja veel kerge õhuvahe, sisuliselt praktiliselt vastas aga nii täpselt et pärast pleki painutamist midagi vastu ei käi.
Suuremaid kettaid ei tahtnud panna kuna alguses oli plaan et ka 16" velg alla mahuks aga kuna 4pot suportid on väljapoole punnis siis peale all olevate velgede ükski teine velg alla ei sobi, teised 17" veljed on ka olemas aga ei lähe ligi ka. W211-l on ketta offset seespool ja ka suport on rohkem koopas sees.
Täna käisin Auto24ringil sõita proovimas ja teisel ringil viskas kast errorisse, õli temp läks hetkega 130 kraadini ja rohkem sõita ei saanudki. Esimesed kaks ringi olid üsna okeid, taga sõitjaid oli natuke paha tossutada aga õnneks teisel ringil said juba kõik mööda.
Hetkel kastiõli jahutus otsavannis, arvata oli et see lahendus ei toimi aga et juba teisel ringil kast erroris poleks uskunud. Kiiremas korras eraldi ventiga õliradika panema.