07-02-2007, 12:12 AM
Diagnostikas käisin Bakt'is.
Kui hiljem pöörete jama hakkas, helistasin ka sinna ja soovitati seda releed uurida. Peale relee pesast välja tirimist kukkus selle 10A kaitse ka küljest ära. Painutasin klemmi-vahed kokku ja surusin kaitsme tagasi ja siiani tühikäigu pöörded korras.
Normaalse rahulikumat sorti sõidu korral linnas pöörded jah mingi 1500 kandis, vahel isegi vähem. Foori tagant kiirendades tavaliselt mingi 2000 või tiba rohkem.
Pole ise ka enne sellist autot näinud, mis 1000 pöördega juba liigub
mile:
Lugesin kusagilt, et 500-l ongi tagasilla jms ülekanded nii tehtud, et pöörded võimalikult madalad ja auto tänu sellele ökonoomsem oleks.
Kui hiljem pöörete jama hakkas, helistasin ka sinna ja soovitati seda releed uurida. Peale relee pesast välja tirimist kukkus selle 10A kaitse ka küljest ära. Painutasin klemmi-vahed kokku ja surusin kaitsme tagasi ja siiani tühikäigu pöörded korras.
Normaalse rahulikumat sorti sõidu korral linnas pöörded jah mingi 1500 kandis, vahel isegi vähem. Foori tagant kiirendades tavaliselt mingi 2000 või tiba rohkem.
Pole ise ka enne sellist autot näinud, mis 1000 pöördega juba liigub
![Confused Confused](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/confused.png)
Lugesin kusagilt, et 500-l ongi tagasilla jms ülekanded nii tehtud, et pöörded võimalikult madalad ja auto tänu sellele ökonoomsem oleks.