24-05-2015, 05:32 PM
(14-05-2015, 08:36 AM)v6sa Kirjutas:(14-05-2015, 08:12 AM)tns-one Kirjutas: Vesi jahutussüsteemis nii pikalt kasutusel olnuna küll kahjuks midagi head ei tähenda. Selle kohta oli kohe mingi peen sõna - kavitatsioon.
...
Ilmselt mõtlesid siiski korrosiooni. Sest kaviteerima (sisselangevaid mullikesi moodustama) on võimelised kõik vedelikud, ka etüleenglükoolipõhine jahutusvedelik. Kavitatisooni reeglina sisepõlemismootorites ei esine, see on Tõsisemate Pumpade (ja laevavintide) teema.
Pilte vaataks isegi huviga.
Kudamoodi see külmalt puterdamine välja näeb?
Kavitatsiooni võib esineda küll sisepõlemismootorites, peamiselt veepumba tiiviku labadel, aga jah, väga tõsine probleem see pole. Korrosioon ehk oksüdeerumine on jah tõsisem mure kui vedelik pikalt vahetamata.
Teemapostitaja võix aga siia ka mõned pildid postitada, kuna antud foorumis on päris mitmeid inimesi, kes erinevatel põhjustel facebooki kontot ei oma (ega hakka omama) ja seetõttu pilte ei näe.
Ning edu vanatehnikaga!
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!