06-05-2015, 09:16 AM
Ma olen Mercedes-Benz hüdrovedrustusest vaimustuses täitsa. Täielik lust on vastavalt tujule ja planeeritud sõitudele tagaotsa kõrgust reguleerida. Algul kartsin, et olin juba enda viimase "punkti" saavutanud, tegelt tuli aga hoopis regulaatorit "õpetada" natuke madalamal veel töötama. Lisaks tegin pikema reguleerkondi, niiet nüüd saab vajadusel tõsta peaaegu originaalkõrguseni (sealt ehk jääb ca 10mm puudu vms) või vajadusel tagaratta koopa sisse ära peita Väga madalas asendis hakkab ainult tagaots häälitsema kõvasti. Mercedes-Benz jättis esimest korda "tee peale" ka, starter sai otsa. Õnneks eelnevalt tehtud korralik hooldus mootorile tähendas, et suutsin üksinda pilli käima lükata ja garaazi kulgeda. Starter läheb täna remonti.
Kuna tagumine ots on juba reguleeritav ja jube mugav seejuures, siis otsustasin, et varsti tuleb esimene ots ka reguleeritavaks teha. Õnneks Mercedes-Benz sild on õhkvedrustuse jaoks justkui loodud. Hakkasin juppe koguma
Keretööd peab ka vist juba varem ette võtma. Niiguinii huvi enda teisi moodsamaid autosid ehitada on suhteliselt kadunud juba
Kuna tagumine ots on juba reguleeritav ja jube mugav seejuures, siis otsustasin, et varsti tuleb esimene ots ka reguleeritavaks teha. Õnneks Mercedes-Benz sild on õhkvedrustuse jaoks justkui loodud. Hakkasin juppe koguma
Keretööd peab ka vist juba varem ette võtma. Niiguinii huvi enda teisi moodsamaid autosid ehitada on suhteliselt kadunud juba
All I ever wanted was a big body Benz,
and a clean set of rims.
and a clean set of rims.