19-04-2015, 10:45 AM
ÜV selleks aastaks läbitud. Enne minekut vahetasin küünlad, küünlajuhtmed. Pidurid olid seismisest kinni jäänud. Selgus, et 123-el käivad supportid pooleks ja tänu sellele sain kruustangide abiga piduritele liikumine selgeks õpetatud.
Lisaks läksid alla ilukilbid.
Ja veidi prisma tuuningut
Peale seda alustasin mootori vahetust
Kriitiline koht
Ehk siis mootor istus ilusti peale. Kuna mootor ulatus orginaalist tahapoole, tuli käiguhoovastiku veidi lühendada ja kardaan oli allapanekuks liiga pikk. Lõikasin diffril võlli otsa veidi lühemaks ja mahtus ka kardaan külge.
Sain mootori paigalduse mõttes keera võtit ja sõida olekusse, kui ainult oleks mõistnud, kuidas see elukas käima käib.
Ja mootori praegune seis ...
Viskasin orginaalmootori peale tagasi ja sõidan edasi.
m104-l puudub säde ja küte. Kuna ise juhtmestikku maha ei võtnud ja osad asjad on puudu, siis leiutamist jagub.
Puuduolevad asjad, mida võib pakkuda
* juhtmestik, mis pildil märgitud poole läheb
* kaitsmeplokid, releed, mis selle juhtmestiku külge käivad
* hooratast, sidurit käigukasti
Lisaks läksid alla ilukilbid.
Ja veidi prisma tuuningut
Peale seda alustasin mootori vahetust
Kriitiline koht
Ehk siis mootor istus ilusti peale. Kuna mootor ulatus orginaalist tahapoole, tuli käiguhoovastiku veidi lühendada ja kardaan oli allapanekuks liiga pikk. Lõikasin diffril võlli otsa veidi lühemaks ja mahtus ka kardaan külge.
Sain mootori paigalduse mõttes keera võtit ja sõida olekusse, kui ainult oleks mõistnud, kuidas see elukas käima käib.
Ja mootori praegune seis ...
Viskasin orginaalmootori peale tagasi ja sõidan edasi.
m104-l puudub säde ja küte. Kuna ise juhtmestikku maha ei võtnud ja osad asjad on puudu, siis leiutamist jagub.
Puuduolevad asjad, mida võib pakkuda
* juhtmestik, mis pildil märgitud poole läheb
* kaitsmeplokid, releed, mis selle juhtmestiku külge käivad
* hooratast, sidurit käigukasti