14-04-2015, 10:54 AM
(14-04-2015, 10:31 AM)OnkelMats Kirjutas: http://dieselgiant.com/mercedesinjectorn...eplace.htm
Tegin selle lehekülje järgi. Õige momendiga kinni, rõhku ei testinud - võimalik, et selles probleem ongi. Ideepoolest oli otstevahetus stiilis nagu süüteküünalde vahetamine, selleks otsustasin ise teha.
Idee poolest jah lihtne mehhaanikutöö. Aga PUHAS säärane!
Pihustirõhud määravad selle, palju pritse hilistub, kui hästi kütus udustub (atomiseerub) ja selle lõppemise konkreetsuse. Pealegi on iga vedru siiski erinev. Seega pihustiotste vahetamisele peab järgnema pihustusrõhule seadmine manomeetri järgi. Konkreetsest rõhust olulisem on see, et kõik pihustid töötaks võimalikult samal rõhul.
Samuti annab rõhu konrollimine võimaluse avastada praakots enne asjatut monteerimist. Pihustuskoonuse kuju on üsna kõnekas.