02-02-2007, 09:26 AM
Vat see 23 tekitab küsimusi... Tõukur kinni ja klapp põlenud? Kolvirõngad ei tohiks ühel silindril nii drastiliselt kuluda...
Kui suur on õlikulu? Kas pritsehetk on paigas? Kas külmalt käivitades lonkab mootor ühest silindrist või ebaühtlaselt kõigist?
Meie varuosadeks ostetud auto mootor ei tööta 2. ja 4. silindrist esimesed kaks-kolm minutit kuigi hästi. Seda on kollektori soojenemise järgi ilusti tunda: kui käik stabiliseerub, hakkavad ja 2. ja 4. silindri torud soojenema....
Praegune OM602 kulutab märgivahe (~1 l) poolsünti 6000 km-ga. Surved suhteliselt ühtlaselt 22. Kipub ka lonkama ja suitsema külmalt, kuigi käivitub hästi. Tõenäoline põhjus on hiline pritse+kulunud mootor.
Kui suur on õlikulu? Kas pritsehetk on paigas? Kas külmalt käivitades lonkab mootor ühest silindrist või ebaühtlaselt kõigist?
Meie varuosadeks ostetud auto mootor ei tööta 2. ja 4. silindrist esimesed kaks-kolm minutit kuigi hästi. Seda on kollektori soojenemise järgi ilusti tunda: kui käik stabiliseerub, hakkavad ja 2. ja 4. silindri torud soojenema....
Praegune OM602 kulutab märgivahe (~1 l) poolsünti 6000 km-ga. Surved suhteliselt ühtlaselt 22. Kipub ka lonkama ja suitsema külmalt, kuigi käivitub hästi. Tõenäoline põhjus on hiline pritse+kulunud mootor.