Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
190D 2,0 pihustite jama - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: C-klass, 190E, 190D (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=105)
+--- Teema: 190D 2,0 pihustite jama (/showthread.php?tid=3851)



190D 2,0 pihustite jama - Wiha - 28-01-2007

Mure siis järgmine, sai lastud vahetada pihustiotsad, nüüd jama, et puterdab hommikuti veel hullemini kui vanade otstega, vanade otstega lonkas hommikuti ainult üks silinder nüüd kaks või isegi rohkem. Laup hommikul sai ette võetud pikem sõit ja küttekulu tuli müstiline- 180km peale ca 20l? miskit on vist ikka totaalselt mäda... kus võiks lasta tartus asja üle vaadata ?


RE: 190D 2,0 pihustite jama - Andres65 - 28-01-2007

Ilmselt on kõrgsurvepump siis hõre. Vanade pihustite madala surve jõudis üles lüüa aga õigele töösurvele reguleeritud pihustitele tühikäigul matsu ei jätku...


RE: 190D 2,0 pihustite jama - Wiha - 28-01-2007

njaa... seega kõrgsurvepumba remont? või veel mingid lahendused?


RE: 190D 2,0 pihustite jama - Heinar - 29-01-2007

Lase pumba nurka varasemaks seada, ehk aitab.Minul aitas, enam ei lonka.


RE: 190D 2,0 pihustite jama - Wiha - 29-01-2007

kus tartus seda kõige targem teha oleks lasta? netist leidsin ainult karla auto
ja kattel diisel? foorumitest infi lisaks otsides kirutakse mõlemat ülbe suhtumise ja kalliduse pärast..? :argue:


RE: 190D 2,0 pihustite jama - Heinar - 29-01-2007

W123 oli vaja kõigest 13 ja 17 mm võtit selleks.


RE: 190D 2,0 pihustite jama - Wiha - 29-01-2007

kutsikal läheb vaja 14mm kütusetoru eemaldamiseks ja 27mm võtit pihusti enda jaoks


RE: 190D 2,0 pihustite jama - Laur - 29-01-2007

Wiha Kirjutas:kutsikal läheb vaja 14mm kütusetoru eemaldamiseks ja 27mm võtit pihusti enda jaoks
Nurga muutmiseks ei ole vaja pihusteid ja torusid kruttida, 17mm. ja 8mm.
Pumba remondi kohta kunagi küsisin, ~1000,- EEKu 1 plunsripaar + tööraha.


RE: 190D 2,0 pihustite jama - Wiha - 29-01-2007

Nurga muutmiseks ei ole vaja pihusteid ja torusid kruttida, 17mm. ja 8mm.
Pumba remondi kohta kunagi küsisin, ~1000,- EEKu 1 plunsripaar + tööraha.
[/quote]
Rolleyes sry .. ei saanud algul aru...
täna hommikul ei pidanud närv enam vastu, viisin karla autosse, homme näha siis mis edasi saab...


RE: 190D 2,0 pihustite jama - Wiha - 30-01-2007

No nii sain siis täna hommikul oma kutsika karla autost kätte. Ja nii oligi- pihustite surved paigast ära, üks eelsüüteküünal oli olnud kuidagi poolenisti väljas?... mootori surved ok, pump ok, nii et ainult sõida nüüd.... :hump: anti ka veel muidugi lisa raha eest mingi kütuse lisand kaasa, eks näis kuidas see veel mõjub.


RE: 190D 2,0 pihustite jama - Andres65 - 31-01-2007

Kus see soss-sepp neid otsi siis enne vahetas, et surved paigast ära olid???


RE: 190D 2,0 pihustite jama - v6sa - 31-01-2007

Lihtsalt huvi pärast küsin: kui suured surved olid?


RE: 190D 2,0 pihustite jama - Wiha - 31-01-2007

tjah... nimesid ei nimeta ja kohta ka mitte a eks see minu viga oli et tahtsin odavalt läbi ajada Shy ... konkreetseid numbreid ei öeldud aga mootori surved pidid korras olema (tegemist siis tartu karla autoga).


RE: 190D 2,0 pihustite jama - scrat - 01-02-2007

Tere. paneks ka oma mure siia teemasse, kuna väga sarnane teemaalgataja omaga. Autoks 300 D w124 ´88. Öö otsa seisnuna käima pannes käivitub küll enamvähem kohe aga lonkab hirmasti (kaasneb palju sinist suitsu summutist), seda siis kohati isegi mitu minutit. Soojalt käivitumine ja käik veatu. Väidetaval pihustid korras ja ka küünlad ok. Surved aga ebaühtlased 28-23-26-26-27-26. Olen märganud, et kui seni kui mootori töö normaliseerub, puudub ka tõukuri(te) tiks. MIlles võiks viga olla, kas ongi asi surve(s)tes. Plaanis kogu tõukuritering vahetada ja uued hõõgküünlad panna aga kas võiks aidata. Autost loobuda niisamalihtsalt ei taha on armsaks saanud Smile aga niimoodi hommikuti "vägistada" ka ei taha.


RE: 190D 2,0 pihustite jama - v6sa - 02-02-2007

Vat see 23 tekitab küsimusi... Tõukur kinni ja klapp põlenud? Kolvirõngad ei tohiks ühel silindril nii drastiliselt kuluda...

Kui suur on õlikulu? Kas pritsehetk on paigas? Kas külmalt käivitades lonkab mootor ühest silindrist või ebaühtlaselt kõigist?

Meie varuosadeks ostetud auto mootor ei tööta 2. ja 4. silindrist esimesed kaks-kolm minutit kuigi hästi. Seda on kollektori soojenemise järgi ilusti tunda: kui käik stabiliseerub, hakkavad ja 2. ja 4. silindri torud soojenema....

Praegune OM602 kulutab märgivahe (~1 l) poolsünti 6000 km-ga. Surved suhteliselt ühtlaselt 22. Kipub ka lonkama ja suitsema külmalt, kuigi käivitub hästi. Tõenäoline põhjus on hiline pritse+kulunud mootor.


RE: 190D 2,0 pihustite jama - scrat - 02-02-2007

õlikulu selline, et pooleaastase välba jooksul kordagi lisada pole vaja, tase drastiliselt ei lange (õli ei kuluta siis minu hinnangul), pritsehetke ei tea öelda. Korra võtsime ka klapikambrikaane maha ja kobisime tõukurid läbi, ühed vajusid läbi, need said ka vahetatud (ilmselt oleks pidanud kohe kõik vahetama). Tundub, et lonkab ühest silindrist aga see torude soojenemise mõte hea, peab kontrollima. Just see teine silinder (tema surve) ongi küsimus. Eks peab veel kuhugi viima, teiseks arvamuseks.