01-04-2015, 11:46 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-04-2018, 08:40 PM ja muutjaks oli erx000.)
Alustasin kollektori lõpliku keevitusega. Lõikasin kõigepealt kolm parempoolselt runnerit vahelt välja ja keevitasin ümberringi ära, siis valmis runnerid punktisin ajutiselt uuesti flantside vahele õigesse asendisse tagasi. Kuuse poolt jäid kolm runnerit kokku ja pika flantsi poolt lõikasin runnerid uuesti lahti, nüüd sain kolm omavahel ühenduses olevat runnerit uuesti küljest ära võtta ja kuuse poolt lõplikult kokku keevitada. Ma mingit eraldi kuuske üldse ei teinudki vaid lõikasin runnerid turbo flantsist alates lahti, kokku keevitamisel pidin kuuse "tipu" lihtsalt seestpoolt keevitama ja tundub et jäi hea. Siis lasin paari punktiga runnerid uuesti pika flantsi külge tagasi et vasakpoolsed vahelt ära võtta ja et turbo flantsi asend pika flantsi suhtes ära ei nihkuks. Kui vasakpoolsed 3 runnerit ka omavahel kokku saan, siis lõikan kõik 6 runnerit uuesti flantsi küljest lahti, panen flantsi plokikaane külge ja keevitan runnerid lõplikult flantsile külge.
Paralleelselt jookseb siin ka teema: http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=13155
Sain Hentsi käest difri sisu ka tagasi, lasin LSD jupi vahele teha. Alla läheb S400CDI differ mis peaks kannatama 1000++nm, lahtine on veel veovõllide lahendus.
Radikad mootori- ja tomatikastiõlile
Ja keskmise suurusega koonus, 4" avaga. Radikad ja koonuse sain VKM-ist.
Paralleelselt jookseb siin ka teema: http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=13155
Sain Hentsi käest difri sisu ka tagasi, lasin LSD jupi vahele teha. Alla läheb S400CDI differ mis peaks kannatama 1000++nm, lahtine on veel veovõllide lahendus.
Radikad mootori- ja tomatikastiõlile
Ja keskmise suurusega koonus, 4" avaga. Radikad ja koonuse sain VKM-ist.