28-03-2015, 03:44 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-03-2015, 03:54 PM ja muutjaks oli tns-one.)
(28-03-2015, 03:35 PM)v6sa Kirjutas:(28-03-2015, 02:42 PM)tns-one Kirjutas: ...
Juhitavus sellel paadil enivei puudus, pole kunagi taga ajanudki seda. Kulgemise auto
Sõltub, mida juhitavuseks pidada. Kui vedrudeta karti tahta, siis säärast teravust pole tõesti.
Korras sillajooksu ja originaalmõõdus rehvidega 123 on väga stabiilne ja rahulik liikur. Tõsi, vedrustus pole terav ja rool on vähe "kummine", kuid siiski on auto hõlpsasti juhitav ja väga andestava iseloomuga. Ning meie "teedel" nii tavapäraseid rööpaid sisuliselt ei taju.
Puusalt pakun, et lapiti tellis mahub vaevu läbi? 7,5 cm siis.
Rehvid esitiibu hammustama ei kipu?
Pole konkreetselt mõõtnud jah, summuti tundub pigem kõige madalam koht. Rehvid vastu kuhugile ei käi ja üldiselt sõidab nagu Mercedes-Benz ikka (mul muuseas pole millegi pärast kunagi ülemäära "pehme" see auto olnud, isegi vanade kulunud tükkidega), rööpaid ka muuseas väga ei tunne, kuna rehv ise on kitsas. Sõita tuleb muidugi ettevaatlikult, et veljerante kuhugile pihta ei pane (kuigi "klassikuga" peaks igaljuhul koguaeg ettevaatlikult sõitma, liisingu plastikud on pohhuilt aukudes uputamiseks). Madalamaks auto tegelt ei läinud, võibolla isegi gramm kõrgemaks, kuna eelmised veljed olid toll väiksemad. Esimesed rooliotsad on ainukesed kohad, millega ruumi vähe, nimelt esimese katsetusega lõi rooliots kõik veljele kleebitud raskused minema
All I ever wanted was a big body Benz,
and a clean set of rims.
and a clean set of rims.