23-02-2015, 01:34 PM
Meil on siin vahepeal olnud talv ning auto on oktoobri lõpust alates garaazis viibinud.
Nii mõnedki asjad on selle aja jooksul ära tehtud ning paljud asjad veel oma järge ootamas.
Esimese asjana läksid vahetusse esipidurid:
![[Pilt: brakes.jpg]](http://www.hot.ee/dreamer79/brakes.jpg)
![[Pilt: brakes1.jpg]](http://www.hot.ee/dreamer79/brakes1.jpg)
![[Pilt: brakes2.jpg]](http://www.hot.ee/dreamer79/brakes2.jpg)
Seejärel sai kogu salong laiali lammutatud ning alustatud Alcantara töödega:
![[Pilt: salon2.jpg]](http://www.hot.ee/dreamer79/salon2.jpg)
![[Pilt: salon1.jpg]](http://www.hot.ee/dreamer79/salon1.jpg)
![[Pilt: salon3.jpg]](http://www.hot.ee/dreamer79/salon3.jpg)
![[Pilt: backseat.jpg]](http://www.hot.ee/dreamer79/backseat.jpg)
Kuna W208 esituled on üks paras nuhtlus ja need nägid välja sellised:
![[Pilt: pol1.jpg]](http://www.hot.ee/dreamer79/pol1.jpg)
Siis lasime alustuseks tuled üle P800 paberiga:
![[Pilt: p800.jpg]](http://www.hot.ee/dreamer79/p800.jpg)
Seejärel läks käiku P1000:
![[Pilt: p1000.jpg]](http://www.hot.ee/dreamer79/p1000.jpg)
Ja viimaks P2000:
![[Pilt: p2000.jpg]](http://www.hot.ee/dreamer79/p2000.jpg)
Loomulikult ei näinud tuled peale lihvimist just kõige paremad välja - seega pasta ja ketas:
![[Pilt: pol2.jpg]](http://www.hot.ee/dreamer79/pol2.jpg)
Sellised need tuled siis lõpuks said:
![[Pilt: pol3.jpg]](http://www.hot.ee/dreamer79/pol3.jpg)
Kuna täielikule uuendamisele läks kogu sõiduki audiosüsteem siis vana Bose lendas autost suure kaarega
prügimäele ja ühes Bose kõlarite ning võimendiga sai sinna saadetud ka umbes poole km jagu kaableid.
Uus headunit vajas aga lisaks GPS-antennile ka TV antenni, seega natuke loovat lähenemist ja kogu kupatus mahtus kenasti ära originaal katuseantenni sisse:
![[Pilt: ant.jpg]](http://www.hot.ee/dreamer79/ant.jpg)
![[Pilt: ant1.jpg]](http://www.hot.ee/dreamer79/ant1.jpg)
Esiustesse läksid Moreli compod, mida toitma sai pandud 2 x90W rms võimendi, tagumise aknalua aukudest aga hakasid välja paistma bandpass kasti poortid. Bandpass kastis olevat Excursioni 750W rms elementi hakas toitma 700W rms monovõim.
Kuna auto eelmine omanik oli autosse installinud tehase poolt ettenähtud lahjema aku siis see sai asendatud Bosch Silver 100A 820Ah akuga.
Katusepolster sai ka Alcantaraga kaetud ning autosse tagasi istutatud:
![[Pilt: headl1.jpg]](http://www.hot.ee/dreamer79/headl1.jpg)
![[Pilt: headl2.jpg]](http://www.hot.ee/dreamer79/headl2.jpg)
![[Pilt: headl4.jpg]](http://www.hot.ee/dreamer79/headl4.jpg)
Rool sai renoveeritud, salongiliistud ka kerge uuenduskuuri ning salong hakas uuesti kokku tagasi saama:
![[Pilt: trim3.jpg]](http://www.hot.ee/dreamer79/trim3.jpg)
![[Pilt: rearseats.jpg]](http://www.hot.ee/dreamer79/rearseats.jpg)
![[Pilt: rearseats1.jpg]](http://www.hot.ee/dreamer79/rearseats1.jpg)
Kohale jõudsid ka selle suve veljed:
![[Pilt: rh1.jpg]](http://www.hot.ee/dreamer79/rh1.jpg)
Veljed läksid juba sirgendamisse ja värvimisse ning nüüd ootan järgmise nädala lõppu, mil veljed peaksid valmis saama ning
kätte jõuab aeg auto remonditöökotta viia. Seal peaks paari päeva jooksul saama vahetatud mootripadjad, käigukastipadjad,
tagumised raami padjad, klapikambrikaante tihendid, alla saama kohale jõudnud coilover vedrustus ning vahetusse lähevad loomulikult ka kõik õlid ja vedelikud.
Nii mõnedki asjad on selle aja jooksul ära tehtud ning paljud asjad veel oma järge ootamas.
Esimese asjana läksid vahetusse esipidurid:
![[Pilt: brakes.jpg]](http://www.hot.ee/dreamer79/brakes.jpg)
![[Pilt: brakes1.jpg]](http://www.hot.ee/dreamer79/brakes1.jpg)
![[Pilt: brakes2.jpg]](http://www.hot.ee/dreamer79/brakes2.jpg)
Seejärel sai kogu salong laiali lammutatud ning alustatud Alcantara töödega:
![[Pilt: salon2.jpg]](http://www.hot.ee/dreamer79/salon2.jpg)
![[Pilt: salon1.jpg]](http://www.hot.ee/dreamer79/salon1.jpg)
![[Pilt: salon3.jpg]](http://www.hot.ee/dreamer79/salon3.jpg)
![[Pilt: backseat.jpg]](http://www.hot.ee/dreamer79/backseat.jpg)
Kuna W208 esituled on üks paras nuhtlus ja need nägid välja sellised:
![[Pilt: pol1.jpg]](http://www.hot.ee/dreamer79/pol1.jpg)
Siis lasime alustuseks tuled üle P800 paberiga:
![[Pilt: p800.jpg]](http://www.hot.ee/dreamer79/p800.jpg)
Seejärel läks käiku P1000:
![[Pilt: p1000.jpg]](http://www.hot.ee/dreamer79/p1000.jpg)
Ja viimaks P2000:
![[Pilt: p2000.jpg]](http://www.hot.ee/dreamer79/p2000.jpg)
Loomulikult ei näinud tuled peale lihvimist just kõige paremad välja - seega pasta ja ketas:
![[Pilt: pol2.jpg]](http://www.hot.ee/dreamer79/pol2.jpg)
Sellised need tuled siis lõpuks said:
![[Pilt: pol3.jpg]](http://www.hot.ee/dreamer79/pol3.jpg)
Kuna täielikule uuendamisele läks kogu sõiduki audiosüsteem siis vana Bose lendas autost suure kaarega
prügimäele ja ühes Bose kõlarite ning võimendiga sai sinna saadetud ka umbes poole km jagu kaableid.
Uus headunit vajas aga lisaks GPS-antennile ka TV antenni, seega natuke loovat lähenemist ja kogu kupatus mahtus kenasti ära originaal katuseantenni sisse:
![[Pilt: ant.jpg]](http://www.hot.ee/dreamer79/ant.jpg)
![[Pilt: ant1.jpg]](http://www.hot.ee/dreamer79/ant1.jpg)
Esiustesse läksid Moreli compod, mida toitma sai pandud 2 x90W rms võimendi, tagumise aknalua aukudest aga hakasid välja paistma bandpass kasti poortid. Bandpass kastis olevat Excursioni 750W rms elementi hakas toitma 700W rms monovõim.
Kuna auto eelmine omanik oli autosse installinud tehase poolt ettenähtud lahjema aku siis see sai asendatud Bosch Silver 100A 820Ah akuga.
Katusepolster sai ka Alcantaraga kaetud ning autosse tagasi istutatud:
![[Pilt: headl1.jpg]](http://www.hot.ee/dreamer79/headl1.jpg)
![[Pilt: headl2.jpg]](http://www.hot.ee/dreamer79/headl2.jpg)
![[Pilt: headl4.jpg]](http://www.hot.ee/dreamer79/headl4.jpg)
Rool sai renoveeritud, salongiliistud ka kerge uuenduskuuri ning salong hakas uuesti kokku tagasi saama:
![[Pilt: trim3.jpg]](http://www.hot.ee/dreamer79/trim3.jpg)
![[Pilt: rearseats.jpg]](http://www.hot.ee/dreamer79/rearseats.jpg)
![[Pilt: rearseats1.jpg]](http://www.hot.ee/dreamer79/rearseats1.jpg)
Kohale jõudsid ka selle suve veljed:
![[Pilt: rh1.jpg]](http://www.hot.ee/dreamer79/rh1.jpg)
Veljed läksid juba sirgendamisse ja värvimisse ning nüüd ootan järgmise nädala lõppu, mil veljed peaksid valmis saama ning
kätte jõuab aeg auto remonditöökotta viia. Seal peaks paari päeva jooksul saama vahetatud mootripadjad, käigukastipadjad,
tagumised raami padjad, klapikambrikaante tihendid, alla saama kohale jõudnud coilover vedrustus ning vahetusse lähevad loomulikult ka kõik õlid ja vedelikud.
Enda asukoha tõttu saan aidata defitsiitsemate varuosade otsingil.