12-02-2015, 10:53 AM
(12-02-2015, 09:21 AM)v6sa Kirjutas:(12-02-2015, 01:22 AM)erx000 Kirjutas: Mercedes kasutas 1996-2006a(erandite puhul ka varem ja hiljem) elektroonilisi 722.6 5g-tronic kaste, 2006 ja edasi tuli uus põlvkond 722.9 7g-tronic. Ma olen lähemalt kokku puutunud 722.6 kastidega ja nad on kõik vardaga millele lisaks on kangil ka asendiandur. Kui kastil pistik lahti tõmmata, siis ilma igasuguse elektroonikata auto sõidab tagurpidi ja ka edaspidi, aga ainult 2. käiguga. Käigukang liigutab varrast ainult vahemikus P-R-N-D, kui kang vasakule 4 peale tõmmata siis kang lahutub vardast ja asendites 4-3-2-1 enam käigukasti küljes olev varras ei liigu, kasti aju saab kangi asendist aru ainult tänu asendiandurile. Seega kui tegemist 722.6 kastiga ja kangi D pealt 4-ja peale liigutad, siis toimetab ainult asendiandur ja varras ei liigu, seega võiks oletada et probleem kangi asendianduris.
Tänud asjaliku selgituse eest.
Ma lähen õhtul kohe huviga uurima, kas meite '96 HH kah sedaviisi käitub. Kah 722.6 kastiga ju.
Või käib Su jutt siiski näotõstejärgsetele mudelite kohta, millel väiksemate käikude otsevalimise asemel ainutl +/- võimalus kangist?
Ei ole vahet kas facelift, selle +/- kangiga on vahe ainult kasti aju softis ja kangi disaini lahenduses, kast on ikka sama. Mul on 97-98a w210 kangi otsas 2005a w211 kast näiteks, hoovastik on täpselt sama.