11-02-2015, 05:58 PM
(11-02-2015, 05:24 PM)erx000 Kirjutas:(11-02-2015, 05:22 PM)v6sa Kirjutas:(11-02-2015, 05:15 PM)erx000 Kirjutas: Võib olla ka käigukangi asendianduri viga, ehk siis puidu all olev korpus kus käigukang küljes on.
Märkus õige. Mis aasta autoga on teemaalgatajal tegemist? Mihandnde mootor?
Ning enda harimiseks: kustmaalt kaotas MB E-klassil kangi ja kasti vahelt varda ära?
Ma arvan et 722.6 kaste ilma vardata pole olemas, ehk uuemad 722.9 on ilma, alates 2006a.
Ehk 211 on elektroonilise valitsaga. Või sai mingi punnsilma lõpuaastate mudelit ka juba särtsukangiga?
Seega ei saaks olla 1. käigule lukustumise põhjuseks lülitiviga kulissis, vaid mingi jama kastis endas.