06-02-2015, 11:53 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-02-2015, 11:54 AM ja muutjaks oli v6sa.)
Lõikama pead nii ees kui taga. Nivoo lihtsalt lisab kandevõimet, auto baaskõrguse määrab vedru.
Kui Sinul on "jube kõrge", siis vahetame: ma annan Sulle jooksu väsinud/murdunud keeruga vedrusid ja Sina annad mulle oma kõrged kunagi tagasi. Esivedrud on 300D alt, seega üsna tummised, mis peaks kerge ninaga bensuka alla peale lõikamist sobivalt jäigad jääma. Tagavedrudel olulist vahet ei ole, kuigi seitsmekohalisel võiks iseenesest tummisemad ju olla.
Kuigi sobivaid vedrusid peaks veel piisavalt vedelema ka mujal, lihtsalt küsi.
Arvesta siis, et MB vedrudele pole mõtet odavate tõmmitsatega kallale minna. Ees on asi hull, taga saab lihtsalt hakkama. KUI nivooamordi toru elusast peast lahti tuleb... Mida need harva teevad.
Säästuvihje: madaldatud vedrude korral istub mosse esiamort üsna täpselt väsinud tagumise nivooamordi asenduseks. Normaalkõrgusel jäi pikkusest puudu elik lõi väljapoole põhja.
Kui Sinul on "jube kõrge", siis vahetame: ma annan Sulle jooksu väsinud/murdunud keeruga vedrusid ja Sina annad mulle oma kõrged kunagi tagasi. Esivedrud on 300D alt, seega üsna tummised, mis peaks kerge ninaga bensuka alla peale lõikamist sobivalt jäigad jääma. Tagavedrudel olulist vahet ei ole, kuigi seitsmekohalisel võiks iseenesest tummisemad ju olla.
Kuigi sobivaid vedrusid peaks veel piisavalt vedelema ka mujal, lihtsalt küsi.
Arvesta siis, et MB vedrudele pole mõtet odavate tõmmitsatega kallale minna. Ees on asi hull, taga saab lihtsalt hakkama. KUI nivooamordi toru elusast peast lahti tuleb... Mida need harva teevad.
Säästuvihje: madaldatud vedrude korral istub mosse esiamort üsna täpselt väsinud tagumise nivooamordi asenduseks. Normaalkõrgusel jäi pikkusest puudu elik lõi väljapoole põhja.